Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز شنبه ۲۳ شهریور مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 19:41 - 23 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۵۲۶

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز شنبه ۲۳ مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نتایج کنکور سراسری ۹۸ اعلام شد

نتایج نهایی پذیرش در رشته‌های با آزمون کنکور سراسری ۹۸ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی امروز شنبه ۲۳ شهریورماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

مجازات خروج غیر قانونی از کشور برای حضور در مراسم اربعین حسینی چیست؟

قطعا با افرادی که بدون ثبت نام در سامانه سماح و بدون مدارک لازم قصد خروج از کشور را داشته باشند برخورد جدی خواهد شد.

مراحل تایید مرگ مغزی چگونه است؟ / هوشیاری بیمار به کما رفته یا دارای زندگی نباتی دور از ذهن نیست

مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با تشریح مراحل تایید مرگ مغزی، گفت: بازگشت بیمار به کما رفته یا دارای زندگی نباتی به زندگی دور از ذهن نیست.

سهمیه مدارس دولتی در نفرات برتر کنکور سال به سال کاهش می‌یابد/ سهم مدارس دولتی از نفرات برتر کنکور امسال ۳ درصد بود

یک مشاور مدارس سمپاد و نمونه دولتی گفت: در سال‌های کمی دورتر، دانش آموزانی از مناطق محروم وجود داشتند که بدون هزینه خاصی، در کنکور قبول شدند، اما این موضوع هر سال کمرنگ شده و امسال اصلا شاهد چنین موضوعی نبودیم.

۱۰۴ هزار نفر از قبول شدگان از دختران ۸۷ هزار نفر پسران/ گروه تجربی صدر نشین پذیرفته شدگان

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: از تعداد ۱۹۱ هزار و ۲۱۵ پذیرفته نهایی رشته‌های با آزمون کنکور سراسری ۹۸ بیش از ۵۴ درصد قبولی‌ها را دختران تشکیل می‌دهند.

وضعیت دسترسی به آب شرب سالم در تمام مناطق کشور خوب است/در استفاده از منابع آبی وضعیت قرمز است

رئیس گروه توسعه پایدار سازمان حفاظت محیط زیست گفت: طبق اطلاعات یکی از سازمان‌های غیرانتفاعی وابسته به سازمان ملل، ایران در حوزه مدیریت منابع آب در وضعیت قرمز قرار دارد.

باید لشکر اقتصادی بزرگ، اما نهفته و بالقوه نظام تعلیم و تربیت را بیدار کنیم

سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش گفت: باید تلاش‌شود لشکر اقتصادی بزرگ، اما نهفته و بالقوه نظام تعلیم و تربیت را بیدار کنیم تا شاهد ارتقای این نظام باشیم.

پیش بینی بارش باران برای اکثر مناطق کشور   کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را طی روز‌های آینده تشریح کرد.

سایه شوم کنکور باید از سر مدارس برداشته شود

سید محمد بطحائی گفت: امیدواریم آموزش و پرورش در مسیر اصلی و بایسته خود قرار بگیرد و مدرسه محلی برای آموزش زندگی کردن باشد و نه مکانی برای آماده کردن دانش آموزان برای کنکور و این سیطره کنکور باید در مدارس کاسته شود.

نزولی شدن تخلفات حوزه درمان با تشکیل پرونده الکترونیک سلامت

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از کاهش روند تخلفات دارویی و درمان در پی تشکیل پرونده بیمه سلامت خبر داد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آموزش و پرورش جامعه سلامت کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نام‌ نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌بر اساس گزارش سازمان سنجش آموزش کشور؛ ثبت‌نام برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ و پذیرش در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از امروز (سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳)  آغاز شد.

سازمان سنجش با اعلام اینکه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org برای شرکت در این آزمون نام نویسی کنند، مهلت نامنویسی متقاضیان را  یکشنبه (۱۲ فروردین ۱۴۰۳) اعلام کرد.

آزمون نوبت دوم نیز برای داوطلبان روز‌های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر  ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

همچنین داوطلبان متقاضی رشته‌های پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی نیز می‌توانند به نامنویسی در تاریخ اعلام شده  اقدام کنند ولی لزومی ندارد که در جلسه آزمون حضور پیدا کنند.

یادآور می شود؛ نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳  هم  روز‌های پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

 نام‌نویسی در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، از یکشنبه (۵ آذر ۱۴۰۲) آغاز شده بود که  با تمدید مهلت چهار روزه ، ۱۵ آذر پایان یافت.

با اعلام مهلت دوروزه سازمان سنجش آموزش کشور  برای نام‌نویسی جاماندگان در  روزهای  ۲۷ و ۲۸ آذر ، در نهایت یک میلیون و ۵۷ هزار نفر برای شرکت در  نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نام‌نویسی کردند.

دیگر خبرها

  • نام‌نویسی ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • نام نویسی ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • مراحل ثبت نام نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • مراحل ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • بیش از ۸۰ هزار داوطلب در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ نام نویسی کردند
  • از کدام دروس در کنکور ۱۴۰۳ سوال طرح نمی‌شود؟
  • اینفوگرافیک مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ( نوبت دوم )
  • آغاز نام‌ نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • ثبت‌نام‌ نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳ آغاز شد
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر