Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی یوسفی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اندیکا گفت: ۲ فقره آتش سوزی اواخر هفته گذشته در مراتع دشت شیمبار این شهرستان رخ داد و بیش از ۴۰ اصله درخت بلوط نیز در این آتش سوزی ها خاکستر شد.

او اظهار داشت: با توجه به بررسی کارشناسان این اداره، وسعت دامنه آتش سوزی در مراتع منطقه حفاظت شده شیمبار در این شهرستان ۸۰ هکتار برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی با بیان اینکه این آتش سوزی در منطقه الگی، زیلا و کوه فچ رخ داد، تصریح کرد: تلاش برای شناسایی عامل یا عوامل آن همچنان ادامه دارد.

از ابتدای فصل گرما تاکنون بیش از ۱۰ مرتبه این منطقه حفاظت شده و گردشگری دچار آتش سوزی شده و بخش های غنی از جنگل و مراتع آن از بین رفته است.

انتهای پیام/گ

آتش سوزی در مراتع خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صبح امروز، تیتر «گزارش یک شهروند از قتل عام درختان توسط شهرداری» در فضای مجازی خبرساز شد. در این فیلم، نشان داده می‌شود که تعداد زیادی درخت، در ضلع غربی باغ موزه قصر، درست در مجاورت دیوار نیروی انتظامی، این درخت‌ها قطع شده اند.

 رکنا خبر داد این درختان دچار آفت و خشک شده بودند. برای این درختان در کمیسیون ماده ۷، مجوز قطع صادر شده است. 

مشخص شده است که این قطع درختان، به جهت رفع خطر، به منظور آسیب نرسیدن به شهروندان انجام شده است.

منبع: رکنا

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲۰۰ اصله نخل در اشکنان لامرد
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز
  • آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه
  • غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق
  • خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم
  • عشایرنقده ؛آماده کوچ به مراتع میانبند
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان برای مرکز تحقیقات فسیل ایران در مراغه