Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،پیش از ظهر امروز مدیرعامل شرکت مهندسی و ساختمانی شرکت ملی نفت ایران در رأس هیئتی از مراکز صنعتی اسفراین شرکت لوله گستر و مجتمع صنعتی این شهرستان بازدید و از نزدیک تولیدات و محصولات این واحد‌های صنعتی را مورد ارزیابی قرارداد.

غلامرضا منوچهری در حاشیه این بازدید گفت: شرکت ملی نفت ایران برنامه توسعه ۳۶ میدان نفتی را در دستور کار قرار داده و بر تولید داخلی در سال تولید ملی تکیه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا شرکت مهندسی و ساختمانی شرکت ملی نفت ایران توانسته قرارداد بزرگی را با شرکت نفت برای توسعه میادین منصوری و رامشیر منعقد کند.

او افزود: به همین منظور امروز از مراکز صنعتی اسفراین بازدید کردیم تا از نزدیک محصولات این واحد‌های صنعتی را مورد ارزیابی قرار دهیم تا لوله‌های موردنیازمان را از شهرستان اسفراین که بزرگ‌ترین بخش تولید لوله‌های موردنیاز در شرکت لوله گستر اسفراین تولید می‌شود را تأمین کنیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساختمانی شرکت ملی نفت ادامه داد: برنامه کلی شرکت مهندسی و ساختمانی شرکت ملی نفت و زیرمجموعه‌های شرکت ملی نفت ساخت تجهیزات در داخل کشور است که شهرستان اسفراین ظرفیت خوبی برای تولیدات مورد نیاز شرکت از جمله لوله‌های جداری نفت را دارد که با تنوع و تکثر لوله‌های که در این واحد‌های صنعتی اسفراین وجود دارد می‌تواند بخش عمده‌ای از نیاز‌های صنعت نفت ما را تأمین کند.

او در انتها خاطرنشان کرد: در راستای سیاست‌های شرکت نفت بر تولید ملی در سال جاری تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت لوله گستر اسفراین نهایی شده و پیش‌پرداخت‌های آن نیز پرداخت شده و با برنامه‌ریزی‌های که در دست اقدام داریم این رقم به بیش از دو برابر از سوی شرکت نفت خواهد رسید و سایر شرکت‌های طرف قرارداد شرکت نفت هم که قطعاً به این لوله‌ها نیاز دارند به این شرکت روی خواهند آورد و پیش‌بینی می‌شود که ظرف دو تا سه سال آینده تمامی ظرفیت‌های شرکت لوله گستر اسفراین مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/ز

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساختمانی شرکت ملی نفت ایران در خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی تولید و اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سامانه هوشمند تجهیزات ساختمانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این سامانه مجهز به هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء؛ از راه دور قابل کنترل است و می‌تواند به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک کند. 
(گزارش)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولید سامانه هوشمند تجهیزات ساختمانی
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی
  • کشت فراسرزمینی منجر به تقویت تولید داخلی و تامین امنیت غذایی می‌شود
  • ۲۲۰ فروند هواپیمای تفریحی-آموزشی داریم
  • نسل جدیدی از نانوذرات نقره به تولید صنعتی رسید
  • حمایت وزارت صمت از تولیدکنندگان هواپیما‌های تفریحی آموزشی
  • بومی سازی بیش از ۴ هزار قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس