Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل قطر در جمع خبرنکاران عنوان کرد: در روز خوبمان توانستیم قطر را شکست بدهیم. ما قطعاً به تورنمنت انتخابی المپیک در چین صعود کردیم. در این بازی خیلی خوب توانستیم حملات و ضدحملات قطر را خنثی کنیم. بطور کلی امروز بازیکنان در روز خوبشان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی والیبال در خصوص شانس صعود ایران به المپیک گفت: با توجه به اینکه بازیکنان در آن زمان در تیم‌های باشگاهی خود به سر می‌برند، ولی فکر می‌کنم مشکلی وجود نداشته باشد و ما شانس زیادی برای صعود به المپیک توکیو داریم.

او در پایان در خصوص بازی‌های جام جهانی در ژاپن گفت: فعلا صحبت کردن درباره آن زود است، تمرکز ما روی این بازی‌هاست، باید قدم به قدم پیش برویم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک تیم ملی قطر والیبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود علیزاده و میرزازاده به فینال قهرمانی آسیا/ شانس ۳ طلا و ۲ برنز ایران در ۵ وزن نخست

در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، ناصر علیزاده نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران و دارنده ۳ مدال طلای آسیا و نقره بازی‌های آسیایی در دیدار نیمه نهایی مقابل ماساتو سومی از ژاپن به روی تشک رفت و در پایان به سختی و با نتیجه یک بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.

 علیزاده پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۸ بر ۱ آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

امین میرزازاده نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان نیز در مرحله نیمه نهایی مقابل ارلان ماناتبکوف از قرقیزستان در مدت زمان یک دقیقه و ۴۴ ثانیه با امتیاز عالی ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

 میرزازاده پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۸ بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت.

پیش از این پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم راهی فینال شد، اما ایمان محمدی در ۶۳ و امیر عبدی در وزن ۷۷ کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی مقابل حریفان خود از ژاپن و قرقیزستان شکست خوردند.

دیدار‌های رده بندی و فینال ۵ وزن نخست قهرمانی آسیا از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز به وقت ایران آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ستاره سابق رئال مادرید: منچسترسیتی قوی‌تر است و احتمالا صعود می‌کند
  • توخل: شانس صعود بایرن مونیخ و آرسنال برابر است
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • صعود علیزاده و میرزازاده به فینال قهرمانی آسیا/ شانس ۳ طلا و ۲ برنز ایران در ۵ وزن نخست
  • مقانلو: این بار دلم شکست و دل بریدم
  • آشوبی: به چند دلیل شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است
  • شانس بالای نماینده خراسان رضوی برای حضور در المپیک
  • انتقاد آلگری از ستاره‌اش: اگر او پاس می‌داد، می‌بردیم
  • بازیکنان ذخیره کاله مثل بازی سوم با ذوب آهن بازی کنند، صعود حتمی است