Web Analytics Made Easy - Statcounter

تامی آبراهام در ادامه درخشش خود در لباس چلسی، با هتریک برابر وولورهمپتون، پیروزی شیرینی را برای تیمش رقم زد.

طرفداری- دو تیم چلسی و وولورهمپتون از چارچوب هفته پنجم لیگ برتر انگلیس مقابل هم قرار گرفتند.

مشخصات بازی

روز و تاریخ: شنبه، 23 شهریور 98 برابر با 14 سپتامبر 2019

تورنمنت: لیگ برتر انگلیس- هفته پنجم

ورزشگاه: مولینکس

داور: گراهام اسکات

گلزنان: فیکایو توموری (31)، تامی آبراهام (34، 41 و 55) و میسون مانت (6+90) برای چلسی- تامی آبراهام، گل به خودی (69) و پاتریک کوترونه (85) برای وولورهمپتون

ترکیب دو تیم

وولورهمپتون: پاتریسیو- سایس- کودی- وایخو- اوتو- نوس- موتینیو- دندونکر- ترائوره- خیمنز- یوتا

چلسی: آریزابالاگا- رودیگر- کریستنسن- توموری- آزپیلیکوئتا- جورجینیو- کواچیچ- آلونسو- ویلیان- مانت- آبراهام

گزارش بازی

وولورهمپتون در ابتدا با چند حمله نصف و نیمه رویکردی هجومی را از خود نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرنرِ چلسی با ضربه سر آنتونیو رودیگر به بالای دروازه رفت. فیکایو توموری در دقیقه 31 با یک سوپر گل، اولین گل این دیدار را به ثمر رساند. چلسی خیلی زود در 3 دقیقه بعد و توسط تامی آبراهام به گل دوم خود نیز رسید. قبل از پایان نیمه نخست، تامی آبراهام برای دومین بار نیز گلزنی کرد تا آبی پوشان با نتیجه اطمینان بخش 0-3 به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم، آنتونیو رودیگر جای خود را به کورت زوما داد و فرانک لمپارد نخواست بیش از این او را خسته کند. تامی آبراهام در دقیقه 55 موفق به ثبت هتریک شد تا چلسی با حساب 0-4 از حریف خود پیش بیفتد. میسون مانت در یک حرکت زیبا، روی پاتریسیو را نیز دریبل زد اما در زاویه‌ای تنگ شده نتوانست دروازه را باز کند. وولورهمپتون با گل به خودی تامی آبراهام بر روی کرنر، یکی از گل‌های خورده را در دقیقه 69 جبران کرد. پاتریک کوترونه که در دقیقه 46 به بازی آمده بود، گل دوم ولوز را نیز ثبت کرد تا خط دفاعی بد چلسی باز هم در این بازی خود را نشان دهد. 6 دقیقه وقت اضافه توسط گراهام اسکات اعلام شد و پس از آن، بازی با نتیجه 2-4 به سود چلسی خاتمه یافت.

شرح گل‌ها

فیکایو توموری، وولورهمپتون 0-1 چلسی: حرکت ویلیان از سمت راست و پاس او با دفع توپ بازیکنان وولورهمپتون همراه شد تا فیکایو توموری با یک شوت دیدنی، از فاصله‌ای نسبتا دور دروازه روی پاتریسیو را به زیبایی هر چه تمام‌تر باز کند.

تامی آبراهام، وولورهمپتون 0-2 چلسی: همکاری توموری و مانت باعث شد تا پاس هافبک جوان چلسی با دخالت مدافعین وولورهمپتون به تامی آبراهام برسد و او در نزدیکی دروازه با ضربه‌ای مطمئن، اولین گل خود در این بازی را به ثمر برساند.

تامی آبراهام، وولورهمپتون 0-3 چلسی: سانتر مارکوس آلونسو و ضربه سر تامی آبراهام، گل سوم چلسی را نیز تا قبل از شروع نیمه دوم در پی داشت.

تامی آبراهام، وولورهمپتون 0-4 چلسی: پاس بلند جورجینیو به آبراهام رسید و او پس از یک دریبل زیبا، توپ را با هنرمندی تمام به گوشه دروازه وولورهمپتون فرستاد.

تامی آبراهام( گل به خودی)، وولورهمپتون 1-4 چلسی: بر روی یک ضربه کرنر و سانتر موتینیو، ضربه سر رومن سایس پس از دفع ناقص کپا به آبراهام برخورد کرد تا او این بار یک گل به خودی را وارد دروازه چلسی کند.

پاتریک کوترونه، وولورهمپتون 2-4 چلسی: دفع توپ نامطمئن کپا باعث شد تا کوترونه بر روی یک توپ برگشتی در نزدیکی دروازه اختلاف را به عدد 2 برساند.

میسون مانت، وولورهمپتون 2-5 چلسی: 

خلاصه بازی

اضافه خواهد شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس

اودینزه با سرمربی جدید خود مقابل رم قرار می گیرد.

اودینزه به دنبال تداوم نتایج ضعیف خود د‌ر فصل ۲۰۲۳/۲۴ بازهم تغییراتی در کادر فنی ایجاد کرد. گابریله چوفی اخراج شد و فابیو کاناوارو جای او را روی نیمکت اودینزه گرفت. 

اودینزه فاصله زیادی تا منطقه سقوط ندارد و امیدوار است با ورود کاناوارو اوضاع تغییر کند. اولین تجربه کاناوارو به عنوان سرمربی اودینزه، تقابل ۲۰ دقیقه ای مقابل رم است. ۲۰ دقیقه پایانی دیدار نیمه تمام اودینزه و رم فرداشب برگزار می شود. این بازی تا دقیقه ۷۱ با نتیجه ۱-۱ در جریان بود که ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد. سه امتیاز این بازی هم برای رم و هم برای اودینزه بسیار ارزشمند است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • تمجید دروسی از آزمون
  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد
  • سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس