Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@10:25:13 GMT

ساری: بازی کردن در این گرما در فلورانس دشوار است

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۷۳۸۲

ساری: بازی کردن در این گرما در فلورانس دشوار است

مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس گرمای هوا را یکی از دلایل تساوی تیمش مقابل فیورنتینا می داند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو بازی غیبت روی نیمکت یوونتوس به دلیل ابتلا به ذات الریه، مائوریتسیو ساری امروز اولین تیمش را مقابل فیورنتینا هدایت کرد و یووه به اولین تساوی فصل دست یافت. حالا سرمربی ایتالیایی در مورد شرایط تیمش در این دیدار صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مائوریتسیو ساری گفت: "با در نظر گرفتن تمام متغیرها ما از نظر شخصیتی خوب کار کردیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم. بارها و بارها مالکیت توپ را از دست دادیم که این هم ممکن است نتیجه مشکلات جسمی باشد. بازی در اواسط بعد از ظهر در فلورانس آنهم وقتی که هنوز تابستان است برای همه دشوار است.

 

 

به نظر می رسد مصدومیت داگلاس کاستا کمی بدتر از پیانیچ باشد. در طول هفته پیانچیچ مشکلات عضلانی داشت و امروز شرایط بدتر شد،  بنابراین فردا به آزمایشات بیشتری نیاز داریم.

 

ما در هنگام برگزاری رقابت های کوپا آمریکا پنج بازیکن خود را در اختیار نداشتیم و هشت نفر در تمریننات حضور داشتند، بنابراین نیمی از تیم در سطح آمادگی جسمانی بهتری نسبت به بقیه هستند. مقابله با این وضعیت دشوار بود و ما نیاز به مدتی داشتیم تا همه بازیکنان را به سطح قابل قبولی برسانیم، اما خبر خوب این است که ما تمایل داریم در همه بازی ها قدرتمندانه ظاهر شویم.

 

نیمکت نشینی آدرین رابیوت؟ او یک بازیکن با کیفیت و بزرگ است ، اما او در سال 2019 یک بازی نیز انجام نداده است و وقتی ماه ها بازی نکرده اید باید از نظر جسمی آماده شوید. رابیو یک بازیکن بسیار حساس است و به همین دلیل واکنش فیزیکی موضوعی مربوط به مسائل روانشناختی بود."

یوونتوس مائوریسیو ساری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس مائوریسیو ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد چشمگیر گرما در اروند

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۳۳ درجه را نشان می‌دهد که نشان از افزایش ۱۱ درجه ای گرما دارد.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۲۵ درصد و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۲ متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • رشد چشمگیر گرما در اروند
  • ستاره سیتی: به احترام رئال کلاه از سر برمی‌دارم
  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم
  • اوسمار ما را قهرمان می‌کند | پرسپولیس جای بازیکن پولکی نیست | اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد تیمش را نمی‌فروشد
  • از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟
  • ریگی مسئول اول فرار از پرس در پرسپولیس