Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@04:45:49 GMT

تصادفات جاده ای استان مرکزی ۲ کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۷۴۸۷

تصادفات جاده ای استان مرکزی ۲ کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ایرج کهریزی در بیان جزئیات این حوادث اظهار داشت: در نخستین سانحه رانندگی که روز گذشته بر اثر برخورد دو دستگاه موتور سیکلت با یکدیگر در کیلومتر ۲ محور فرعی کزاز - شازند رخ داد، راکب یکی از موتورسیکلت ها بر اثر شدت جراحات وارده در محل حادثه، جان سپرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راه انحراف به چپ راکب یکی از موتورسیکلت ها نسبت به راکب موتورسیکلت دیگر بیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در سانحه ای دیگر که در همین روز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پیکان وانت در کیلومتر ۸ محور قدیم ساوه - تهران به وقوع پیوست، راننده آن بر اثر شدت جراحات وارده در مسیر انتقال به بیمارستان فوت کرد و دیگر سرنشین آن نیز مجروح و به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: بر اساس اعلام کارشناسان تخطی از سرعت مطمئنه بر سر پیچ جاده، از سوی راننده خودرو علت وقوع این حادثه بوده است.

کد خبر 4718159

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی سانحه تصادف ماه محرم قزوین بوشهر شیراز مراسم عزاداری عاشورا شهرکرد ایلام اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه گرگان ماه محرم و صفر تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس

سرهنگ "پیمان کرمی" روز سه‌شنبه اظهار کرد: «با توجه به حجم فزاینده سفر و ترافیک سنگین در روز‌های تعطیل تردد موتور سیکلت‌ها در این محور می‌تواند خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.»

به گزارش ایرنا، وی بیان کرد: دراین شرایط ترافیکی ممنوعیت تردد می‌تواند تا حدودی از حوادث احتمالی پیشگیری کند.
کرمی گفت: برخی راکبان با توجه به اجرای ممنوعیت تردد اصرار به سفر از مسیر جاده چالوس دارند که ماموران پلیس راه به هیچ عنوان اجازه ورود نخواهند داد.

رئیس پلیس راه البرز افزود: درتعطیلات هفته گذشته از ادامه تردد تعداد زیادی موتور سیکلت در جاده کرج - چالوس جلوگیری شد.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر نیز درحوزه استان مازندران است که روزانه بیش از ۱۲ هزار تردد در این مسیر انجام می‌شود که در روز‌های تعطیل این حجم تردد چند برابر افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • کشته شدن 1000 نیروی نظامی اوکراین در حملات روسیه/هشدار گروسی نسبت به وقوع حادثه اتمی در نیروگاه زاپوروژیا 
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس