Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس طبیب نژاد با بیان اینکه زندگی جریان دارد گفت: سال ۹۵ تیم گلسا پوش را با نتیجه ۷ بر ۲ شکست دادیم و جشن قهرمانی را در زمین یزدی‌ها گرفتیم.

سرمربی تیم دریانوردان بوشهر تصریح کرد: ما درد تیم خود را می‌دانیم  بار‌ها خواستیم تا به تیممان کمک کنند امروز تیم ما مانند گوشت قربانی تکه تکه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیب نژاد ادامه داد: صدرنشینی دریانوردان برای ۶ هفته اتفاقی نبوده است، نباید گذاشت این تیم اینگونه نابود شود.

او  با بیان اینکه برای دل خودم به این تیم نیامدم افزود: حضور فقط به خاطر جوانان بود بگذارید این تیم مایه غرور جوانان شود.

سرمربی تیم دریانوردان بوشهر عنوان کرد:ما هیچ وقت خواهان شکست نبوده ایم چشم انتظار یاری هستیم تا سال آینده در همین زمین جشن قهرمانی بگیریم.

انتهای پیام/م

شکست دریانوردان برابر گلساپوش یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنجال ورزشی حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن این هفته بدجور روی شانس!

به گزارش ورزش سه اشتوتگارت که در راه نایب‌قهرمانی بوندس لیگا موی دماغ بایرن شده بود با شکست امروزش سه امتیاز عقب افتاد. 

امروز از هفته سی ام بوندس لیگا اشتوتگارت مقابل وردربرمن با نتیجه دو بریک شکست خورد تا در امتیاز 63 باقی بماند و با 3 امتیاز کمتر از بایرن مونیخ در رده سوم قرار بگیرد. 

با این نتیجه بایرن مونیخ که دیروز با 5 گل یونیون برلین را شکست داده با سه امتیاز بیشتر از اشتوتگارت در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل شانس این را دارد تا نایب قهرمانی اش را قطعی کند. 

از سوی دیگر بوروسیا دورتموند که حالا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حاضراست با قبول تساوی دقیقه 97 مقابل بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام این فصل همچنان در رده پنجم و پایین تر از لایپزیش در رده پنجم ماند تا کار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

دیگر خبرها

  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • کیفیت اتفاقی نیست
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • موج دریا مانع از شکست این تیم نشد
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!
  • صدرنشینی خیبر با موج‌های دریای بابل
  • صدرنشینی اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی
  • (ویدیو) ماجرای تعطیل شدن فیتیله از زبان عمو قناد پس از ۱۰ سال
  • اودگارد: بعد از هفته سخت، صدرنشینی بهترین اتفاق است