Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از یورونیوز، یکی از منابع نزدیک به «جان بولتون»، مشاور پیشین کاخ سفید ابعاد جدیدی از اخراج او از تیم ترامپ را افشا کرده است.

به گفته این منبع که نامش فاش نشده، اخراج جان بولتون از دولت آمریکا پس از جدال لفظی شدیدش با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بر سر موضوع تحریم‌های ایران صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ارتباط گفته شده پس از آن که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در جلسه‌ای در کاخ سفید اعلام کرد که ممکن است برخی تحریم‌ها علیه ایران به عنوان مشوقی به تهران جهت آمدن بر سر میز مذاکره تعلیق شود، این موضوع با مخالفت شدید بولتون روبرو گردید و موجب بالا گرفتن تنش لفظی ترامپ و بولتون شد.

این منبع ناشناس اعلام کرده بولتون به شدت با این پیشنهاد ترامپ مخالفت کرد و روز بعد نیز خبر اخراجش اعلام شد.

کمتر از یک هفته پیش، دونالد ترامپ در حساب کاربری خود توئیتر اعلام کرد: شب گذشته به جان بولتون اطلاع دادم که دیگر در کاخ سفید به خدمات او نیاز نیست. من و همین‌طور برخی از افراد دیگر در دولت با بعضی از پیشنهادهای او به شدت مخالف بودیم، بنابراین از جان خواستم استعفایش را تقدیم کند که صبح امروز تحویل من شد. از جان بابت خدماتش بسیار متشکرم. هفته آینده مشاور امنیت ملی جدیدی معرفی خواهم کرد.

اخراج جان بولتون در شرایطی انجام شد که پیش از این نیز بسیاری از منابع نزدیک به کاخ سفید از اختلاف نظرهای شدید ترامپ با مشاور امنیت ملی خود، بولتون خبر داده بودند.

همچنین منابع آمریکایی پیشتر از اختلاف نظرها و تنش‌ها در روابط بولتون و پمپئو نیز خبر داده بودند و مایک پمپئو پس از اخراج جان بولتون در واکنش به این موضوع، تنها به این اظهار نظر بسنده کرد که از اخراج بولتون تعجب نکرده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید السنوار از میدان های جنگ

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  یورونیوز اذعان کرد یحیی سنوار از رهبران حماس روی زمین، و نه در تونل ها با رزماندگان مقاومت دیدار کرد

 

بازدید السنوار از میدان های جنگ

شبکه اروپایی یورونیوز به نقل از منبعی در جنبش حماس اعلام کرد: سنوار اخیرا از مناطقی که شاهد درگیری بین مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی بود، بازدید و وضع نیروها را بررسی کرده است. پیشتر هم یک منبع در جنبش حماس در مصاحبه با پایگاه العربی الجدید اعلام کرده بود: «یحیی سنوار در میدان، جنبش حماس را فرماندهی می کند.» به گفته این عضو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، یحیی سنوار همچنین رهبران این جنبش در خارج را از وضع مقاومت در نوار غزه آگاه کرد و در این گفتگوها آمار و گزارش های دقیق میدانی ارائه کرد که نشان دهنده قدرت مقاومت، صلابت و توان آن برای مقابله با نظامیان صهیونیست است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • بازدید السنوار از میدان های جنگ
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • یورونیوز: پهپادهای مهاجم ایران به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از ایران نگران‌کننده است
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد