Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@09:02:59 GMT

اختلاف‌ها در تیم امید به اوج رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۷۹۱۹

اختلاف‌ها در تیم امید به اوج رسید

بعد از دو شکست متوالی تیم ملی امید مقابل ازبکستان انتقادها از فرهاد مجیدی و تیمش به اوج رسید که واکنش شدید وی را به همراه داشت.

به گزارش "ورزش ‌سه"، دو شکست عجیب تیم ملی امید برابر ازبکستان در تاشکند باعث شد تا انتقادها از فرهاد مجیدی، مدیریت تیم ملی و نحوه نمایش این تیم اوج بگیرد. امید‌های فوتبال ایران که چهار دهه است به المپیک صعود نکرده‌اند حالا به دنبال طلسم شکنی همراه با سرمربی جوان و محبوب خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئله ای که پس از شکست 1-0 و 4-1 برابر ازبکستان تحت پوشش قرار گرفت و حالا بسیاری از نسل جدید فوتبال ایران ناامید هستند.


اما بعد از این دو شکست تیغ تیز انتقادات به سمت مجیدی گرفته شده و برخی از کارشناسان هم او را در حد مربیگری تیم ملی امید به جای کرانچار نمی‌دانند؛. مسئله‌ای که واکنش تند فرهاد مجیدی در صفحه مجازی را به همراه داشته ، جایی که همیشه روابط عمومی اصلی این ستاره سابق فوتبال ایران بوده است. او در این رابطه نوشته است:  از روز اول به چیزی جز موفقیت در راه المپیک فکر نکردم و این سنگ‌اندازی‌ها و پروژه‌های مشترک باعث نخواهد شد که من و شاگردانم در تیم امید از اهدافمان دور شویم و اتفاقا مصمم‌تر هم خواهیم شد و ایمان دارم موفق می شویم. به سفارش دهنده‌های مطالب یکبار دیگر هشدار می‌دهم: حق دخالت ندارید.


مجیدی پس از گفت و گویی که با ورزش سه داشته ، این بار هم به طور واضح حرف از دخالت افراد دیگری در تصمیماتش به زبان آورده است. او که  پس از بازگشت به ایران طی درخواستی خواستار دیدار فوق العاده با مهدی تاج شده امروز به اهواز رفته بود تا بازی تیمهای فولاد و سپاهان را ببیند؛ تصمیمی که نشانگر عزم او برای بقا در تیم المپیک است اگرچه اختلافاتی جدی و پنهان نشدنی میان او و دگر تصمیم گیران تیم امید بروز کرده و این بار مجیدی با اتهام "سفارش مطلب" دعوا را به جایی برده که بین او و نفرات دیگر یکی در رینگ باقی بماند .


تیم ملی امید با بازیکنان خوبی که دارد مهیا حضور در دور دوم صعود به المپیک می‌شود. تیمی که در سید چهارم قرار گرفته و به احتمال فراوان با قدرت‌هایی مثل استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، ژاپن، ازبکستان و قطر هم گروه خواهد شد اما شرایط فعلی و روحیه ضعیف تیم بعد از شکست سنگین مقابل ازبک ها فعلا فدراسیون و کمیته فنی را نسبت به آینده بیمناک کرده است.

تیم امید ایران فرهاد مجیدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۷۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم دست پر به ایران برگردیم/ شناخت خوبی از تیم داریم

به گزارش خبرنگار مهر، مریم جهان نجاتی سرمربی تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده جوانان در آستانه حضور این تیم در مسابقات کافا گفت: ایران آخرین اردوی تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات کافا را از دیروز با حضور ۲۶ بازیکن در کمپ تیم‌های ملی آغاز کردیم و تا ۲۸ فروردین باید ۲۰ نفر نهایی برای حضور در این بازی‌ها را انتخاب کنیم. نخستین بازی ما با تیم قدرتمند ازبکستان است و یک روز بعد با ترکمنستان بازی داریم. بعد از یک روز استراحت به مصاف تاجیکستان و در آخرین دیدار هم باید با قرقیزستان بازی کنیم.

پس از برگزاری بازی‌های تدارکاتی خوبی که با بازیکنان دعوت شده از تیم‌های لیگ برتری داشتیم به شناخت نسبی برای ترکیب اصلی دست پیدا کردیم. بازی اول ما در این تورنمنت برابر ازبکستان هم خوشایند است و سخت است. چرا که اولین بازی در هر تورنمنت بازی سختی است و ازبکستان هم تیم قدرتمندی است و فرصت کمی برای آنالیز این تیم در اختیار داریم.

امیدوارم بچه‌های ما با تمام توان به این مسابقات اعزام شوند و بتوانیم دست پر به ایران برگردیم و با نتایج خوبی که کسب می‌کنیم قدردان زحمات فدراسیون برای برگزاری این اردوها و بازی‌های تدارکاتی باشیم.

رقابت‌های زیر ۱۸ سال دختران کافا ۲۰۲۴ با حضور تیم‌های ترکمنستان، تاجیکستان، ایران، ازبکستان و قرقیزستان از دوم تا نهم اردیبهشت به میزبانی تاجیکستان در شهر دوشنبه برگزار می‌شود. بر همین اساس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی (کافا) برنامه مسابقات به شرح زیر اعلام شد:

یکشنبه ۲ اردیبهشت
* ایران - ازبکستان / ساعت ۱۶

دوشنبه ۳ اردیبهشت
* ایران - ترکمنستان / ساعت ۱۵

* جمعه ۷ اردیبهشت
* ایران - تاجیکستان / ساعت ۱۸

* یکشنبه ۹ اردیبهشت
* ایران - قرقیزستان / ساعت ۱۵

کد خبر 6076572

دیگر خبرها

  • فیفا؛ تیم‌های فوتسال ایران و ژاپن مدعیان اصلی صعود به جام جهانی
  • رسوایی در کشتی جهان؛ چامیزو: آذربایجان رشوه داد نگرفتم
  • مقانلو: این بار دلم شکست و دل بریدم
  • فیفا: ایران و ژاپن بخت‌های نخست صعود به جام جهانی فوتسال
  • ایران امروز به ازبکستان می رود
  • لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت
  • آذرپیرا، آخرین شانس ایران برابر مردی که 3 بار ایرانی ها را شکست داده است
  • با کاروان ِ امید و تلاش
  • امیدوارم دست پر به ایران برگردیم/ شناخت خوبی از تیم داریم
  • اوسمار ویرا و ثبت یک آمار جذاب؛ پرسپولیس علاقه‌ای به بازی دفاعی ندارد!