Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصدومیت داگلاس کاستا، وینگر خوش تکنیک برزیلی باعث نگرانی هواداران یوونتوس شده است.

طرفداری- در هفته چهارم سری آ، یوونتوس در خانه فیورنتینا نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست یابد. گرمای هوا و خستگی، علاوه بر این که روی عملکرد بازیکنان یوونتوس تاثیر داشت، منجر به مصدومیت سه تن از آن‌ها نیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در دیدار فیورنتینا-یوونتوس، داگلاس کاستا تنها پس از پنج دقیقه حین از پیش رو برداشتن مدافع حریف از ناحیه ران پا احساس ناراحتی کرد و تعویض شد. مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری اشاره کرد که مصدومیت او ممکن است نسبتا جدی باشد. میرالم پیانیچ نیز در دقایق پایانی نیمه اول مصدوم شد و به بیرون رفت. ساری گفت مصدومیت پیانیچ نسبت به کاستا خفیف‌تر است و آسیب دیدگی او به خاطر ضربه‌ای است که چند روز پیش در تمرینات به پای او اصابت کرد. دنیلو، مدافع راست یوونتوس نیز در نیمه دوم این دیدار مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد تا یوونتوس در آستانه دیدار با اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان، عملا مدافع راست تخصصی نداشته باشد چرا که ماتیا دی شیلیو نیز به دلیل مصدومیت در بازی با ناپولی، فعلا دور از میادین است. 

یوونتوس به غیر از این چهار نفر، سه مصدوم دیگر نیز دارد: جورجو کیه لینی، مارکو پیاتسا و ماتیا پرین که البته هیچ‌یک از آن‌ها در لیست لیگ قهرمانان بیانکونری حضور ندارند و به غیر از کیه لینی، پرین و پیاتسا مهره‌هایی کاربردی برای یووه نیستند. در آستانه دیدار برابر اتلتیکو مادرید، حالا یوونتوس نگران از دست دادن سه مهره کلیدی خود است. پیانیچ در تیم ساری نقشی محوری دارد، داگلاس کاستا موتور محرک خط حمله است و نبود دنیلو و دی شیلیو ممکن است به خط دفاعی یووه آسیب بزند. از این رو غیبت آن‌ها در دیدار برابر اتلتیکو مادرید ممکن است کار را برای مائوریتزیو ساری سخت کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل آنخل کوریا به دورتموند (دورتموند 2-2 اتلتیکو مادرید)

گل آنخل کوریا به دورتموند را مشاهده می کنید.

دانلود (4.9MB)

دیگر خبرها

  • فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا
  • فیلم/ خلاصه دیدار دورتموند ۴ - اتلتیکو مادرید ۲
  • گل سابیتزر به اتلتیکو مادرید (دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید)
  • گل فولکروگ به اتلتیکو مادرید (دورتموند 3-2 اتلتیکو مادرید)
  • گل آنخل کوریا به دورتموند (دورتموند 2-2 اتلتیکو مادرید)
  • گل متسن به اتلتیکو مادرید (دورتموند 2-0 اتلتیکو مادرید)
  • اتفاق نادر در اردوی سپاهان پیش از دربی
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • غایب بزرگ دورتموند برابر اتلتیکومادرید