Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

وزارت خارجه عمان در بیانیه خود تاکید کرد که اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی مردود است.

به گزارش پایگاه خبری الغد، در این بیانیه بر حمایت از ملت فلسطین و تلاش‌های آن برای برپایی دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی تاکید شده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا در یک نشست خبری در آستانه انتخابات پارلمانی این رژیم، رسما اعلام کرده که در صورت پیروزی در انتخابات و تشکیل کابینه جدید، بخش بزرگی از کرانه باختری را به «اسرائیل» ضمیمه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این نشست خبری با نمایش یک نقشه مجعول، در تشریح طرح خود برای گسترش اشغالگری رژیم صهیونیستی و غصب بخش دیگری از اراضی فلسطینی‌ها، گفت در صورت پیروزی در انتخابات، بلافاصله «دره اردن» و شمال «بحر المیت» (دریای مرده) را تحت حاکمیت فلسطین اشغالی اعلام می‌کند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت خرید عمومی کالا‌های صهیونیست از سوی شورای شهر بروکسل

جنایات رژیم صهیونیستی به حدی است که علی‌رغم سانسور گسترده اخبار توحش این رژیم در رسانه‌های غربی، باز هم مردم از این موضوع به خشم آمده و هر روز کارزار تحریم کالا‌های تولید شده در سرزمین‌های اشغالی در حال گسترش است. 

به گزارش الجزیره، شورای شهر بروکسل، پایتخت بلژیک امروز (سه شنبه) از ممنوعیت خرید عمومی کالا‌های تولید شده در شهرک‌های غیرقانونی صهیونیست در کرانه باختری رود اردن خبر داد. 

تصمیم درباره این موضوع با اکثریت آرا در اواخر شب گذشته به تصویب شورای شهر بروکسل رسیده بود و اکنون قرار است به طور رسمی به اجرا درآید. 

این اقدام از مقامات محلی می‌خواهد اطمینان حاصل کنند خرید عمومی آنها برای شهر باعث سود شرکت‌هایی نمی‌شود که به قوانین بین المللی، حقوق بشر، و قوانین زیست محیطی احترام نمی‌گذارند. 

اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۵ راهنمای جدیدی را درباره برچسب گذاری محصولاتی که در شهرک‌های غیرقانونی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری تولید می‌شوند ارائه کرد. 

اتحادیه اروپا بر این باور است براساس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل که خواستار راهکار دو دولت برای تشکیل کشور مستقل فلسطین است، تمامی شهرک‌های ساخته شده در کرانه باختری از سوی رژیم صهیونیستی غیرقانونی است. 

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که هفته گذشته بتزالل اسموتریچ، وزیر اقتصاد راستگرای صهیونیست از تصاحب ۸۰۰ هکتار زمین دیگر در کرانه باختری به منظور ساخت شهرک‌های جدید صهیونیست نشین خبر داد. 

رژیم صهیونیستی اکنون میلیارد‌ها دلار در کرانه باختری سرمایه گذاری کرده و ۷۰۰ هزار صهیونیست (معادل ۱۰ درصد از جمعیت این رژیم) در شهرک‌های کرانه باختری زندگی می‌کنند. 

براساس راهکار دو دولت، اسراییل ۷۸ درصد از سرزمین فلسطین را تصاحب می‌کند و ۲۲ درصد باقی مانده در غزه و کرانه باختری به فلسطینیان می‌رسد. با این حال، صهیونیست‌ها این رقم ناچیز از سرزمین مادری فلسطینیان را نیز نمی‌خواهند به آنها بدهند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری
  • عملیات ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا/ چند صهیونیست زخمی شدند
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا
  • تظاهرات حامیان فلسطین در اردن، مغرب و کرانه باختری
  • تدارک نتانیاهو برای اعزام هیاتی به آمریکا با محور عملیات در رفح!
  • ۷ شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به جنین
  • بازداشت 7800 فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون
  • ممنوعیت خرید عمومی کالا‌های صهیونیست از سوی شورای شهر بروکسل
  • اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/یکی از اعضای کابینه کنار رفت