Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیون العالم، مبارزان یمنی ۳ فروند موشک زلزال ۱ به مواضع مزدوران ارتش سعودی در نزدیکی گذرگاه مرزی علب واقع در استان عسیر شلیک کردند.

همچنین، در حمله توپخانه‌ای مبارزان یمنی به محل تجمع و استحکامات نظامی متجاوزان سعودی در جیزان، شماری از مزدوران سعودی کشته یا زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یمن عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزدوران فرانسوی در خط مقدم جنگ علیه روسیه

به گزارش خبرآنلاین ده‌ها فرانسوی در حال حاضر در کنار ارتش ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در این کشور هستند و علیه نیروهای روسی می‌جنگند. برخی از آنها ماه‌هاست در اوکراین حضور دارند. این سربازان داوطلب یگان بین‌المللی فرانسه توسط ولادیمیر پوتین مزدور به شمار می‌روند.

به نقل از ب.اف.ام.تی.وی، در حالی‌ که امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه احتمال اعزام نیروهای فرانسوی به اوکراین را مطرح کرد، این شبکه تلویزیونی به میدان رفت و توانست با چندین فرانسوی در نبرد خط مقدم دیدار کند.

به نقل از ایسنا «شارلی» یکی از این سربازان با کنایه به این شبکه گفت: «به جهنم سنگرها خوش آمدید! موقعیت من در نزدیکی یک جنگل است. فقط یک دشت وجود دارد که ما را از شهر کوچک روسیه جدا می‌کند. ما با آنجا ۴۰۰ متر فاصله داریم.»

این سرباز ۲۹ ساله فرانسوی که برای اوکراین می‌جنگد، خودش این طور اعتراف می‌کند: «سنگرهای اوکراینی بیش از حد ابتدایی هستند. این سنگرها خیلی سریع حفر شده‌اند... اینها فقط تنه درختان هستند که بریده‌ایم و روی سنگر قرار دادیم؛ یک ورقه پلاستیکی برای جلوگیری از نفوذ آب باران و یک لایه خاک.»

این مزدور فرانسوی می‌گوید: «اگر در جنگ بمیریم و موقعیت مکانی ما به دست روس‌ها بیفتد، ۳۰۰ متر پشت سرمان دیگران هستند، سپس ۳۰۰ متر پشت سر آنها هم نیروهای دیگری هستند... با همرزمانمان نباید تسلیم شویم.»

«ماکسیم» یکی دیگر از فرانسوی‌های حاضر از یگان بین‌المللی در خط مقدم جنگ اوکراین، اظهار کرد: «یک آمریکایی که با من بود، پا روی مین گذاشت و در حین انتقال جان خود را از دست داد.»

یک مقام ارشد روسیه در اواسط ماه مارس اعلام کرده بود ۱۴۷ فرانسوی از آغاز جنگ در جبهه اوکراین کشته شده‌اند. در شرایط کنونی وضعیت میدان نبرد به نفع کی‌یف پیش نمی‌رود.

پیشتر روزنامه «وال استریت ژورنال» با اشاره به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین نوشت، بعید است که این کمک‌ها هم تغییر چشمگیری در سرنوشت کی‌یف ایجاد کنند.

روزنامه وال استریت ژورنال در این رابطه نوشت: «اوکراین با کمبود شدید نیروها در خط مقدم مواجه است و زلنسکی خود اذعان کرده که در ماه جاری میلادی، نیروهای روسی به ازای هر گلوله‌ای که سربازان اوکراینی شلیک می‌کنند، با ۱۰ گلوله توپ پاسخ می‌دهند.»

این روزنامه آمریکایی در ادامه با اشاره وضعیت وخیم میدان نبرد اوکراین و پیشروی نیروهای روسیه تاکید می‌کند: «کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین بعید است به طرز چشمگیری سرنوشت کی‌یف را تغییر دهد. این کمک‌ها نهایتا می‌توانند به اوکراین در راستای کاهش حملات روسیه کمک کنند و به طور بالقوه‌ای به کی‌یف اجازه می‌دهد تا نیروهای روسیه را تا زمانی که متحدان اروپایی در سال آینده کمک بیشتر ارائه دهند، عقب نگه دارد.»

این روزنامه در پایان با اشاره به کمبود نیروهای اوکراینی می‌نویسد: «افزایش کمک‌های نظامی نمی‌تواند به اوکراین در دیگر مشکلات مثل کمبود نیرو کمک کند.»

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898250

دیگر خبرها

  • حمله موشکی ایران به روایت تابلو‌های شهری
  • حمله کنندگان سایبری به عضو دفتر رهبری، از چه کسانی خط می‌گیرند؟
  • (ویدئو) حمله هواپیمای سوخو-۳۴ روسیه به مواضع نیروهای اوکراین
  • مزدوران فرانسوی در خط مقدم جنگ علیه روسیه
  • دوقطبی‌سازی بین رهبری و دفتر ایشان؛ حمله روزنامه نزدیک به سپاه به شریعتمداری!
  • ببینید | اولین تصاویر از حمله موشکی اوکراین به کشتی تزاری روس‌ها
  • گزارش تلویزیون سعودی از زرادخانه موشکی ایران
  • حمله مقاومت عراق به مواضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی
  • سوریه از حمله به مقر تروریست‌ها در دیرالزور و تدمر خبر داد
  • ۱۲ حمله موشکی و پهپادی ایران به مقرهای دشمنان +اینفوگرافیک