Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد‌حسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند این روزها با هجمه‌ها و کم‌لطفی‌های زیادی مواجه است. تاریخ انتشار: 23:08 - 23 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۵۷۹

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، محمدحسن انصاری فرد در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند با هجمه‌ها و کم‌لطفی‌های زیادی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یکی از برترین‌های فوتبال آسیاست و متأسفانه به جای حمایت از او شاهد برخوردها، هجمه‌ها و کم‌لطفی‌های زیادی علیه این بازیکن از هر سو هستیم. بیرانوند خصوصیات اخلاقی خاص خود را دارد، اما هنوز اصالتش را حفظ کرده و همچون لرستانی‌های عزیز پیچیدگی ندارد و رُک و راست و صادق است.

وی افزود: اینجا باید بگویم دروازه‌بان برتر آسیا و برترین بازیکن لیگ مطالبات زیادی هم از پرسپولیس دارد، اما صبورانه رفتار و شرایط باشگاه را درک کرده است، طوری که حتی هیچ رسانه‌ای از طلب قابل توجه او و چک نقد نشده باشگاه اطلاع ندارد. طی دو هفته اخیر هم متأسفانه انواع هجمه‌ها علیه بیرانوند را شاهد بودیم و در گذشته هم همین جو علیه او حاکم بوده است. متأسفانه اخیراً بسیاری از افراد درباره بیرانوند صحبت کردند که اصلاً از باشگاه تراکتور هم نبودند، اما هیچ برخوردی با آنها که قصد سنگین کردن جو علیه بیرانوند را داشته‌اند نشد و این منصفانه نیست که از هر سو علیه دروازه‌بان پرسپولیس جوسازی شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: فراموش نکنیم او سرمایه ملی است و متأسفانه ما فارغ از بحث رنگ‌ها در تحت فشار گذاشتن سرمایه‌ها استعداد به خرج می‌دهیم و امروز رفتاری با بیرانوند داریم که قبلاً با دیگر عزیزان داشته‌ایم. من ایمان دارم که بیرانوند اهل دروغ و تظاهر نیست. او تأکید دارد قصد بی‌احترامی نداشته و حتی در گفت‌وگوی خصوصی با ما هم روی این مسئله تاکید داشته و حسب همین حتی گفته است، اگر طرفداران تراکتور تصور می‌کنند من به آن‌ها بی‌احترامی کرده‌ام، عذرخواهی می‌کنم. صادقانه‌تر از این؟ کاش مسئولان در نظر داشته باشند که آن روز (دیدار تراکتور - پرسپولیس) چه فضای سنگینی علیه او ایجاد شد، اما با این وجود هم تلاش می‌کند مانع از متشنج شدن فضای فوتبال شود و پاسخ اظهارنظر‌های مداخله جویانه خیلی‌ها را هم نه او داده است و نه ما. در غیر این‌صورت آیا سنگ روی سنگ بند می‌شد؟

انصاری‌فرد گفت: بیرانوند در اردوی تیم ملی بود و باید از او حمایت می‌شد، اما به رغم توهین‌های گسترده و هجمه‌هایی که علیه او شکل گرفت، لام تا کام حرف نزد در حالی که می‌دیدیم برخی افراد از دیگر تیم‌ها درباره‌اش اظهارنظر می‌کردند که از باشگاه تراکتور هم نبودند. حتی مالک باشگاه تراکتور هم علیه بیرانوند اظهارنظری داشت که حقیقتاً شایسته بیرانوند نبود، اما این بازیکن به رغم ناراحتی و گلایه‌هایش پاسخی نداد تا جو فوتبال متشنج نشود. الان هم با بیرانوند و در کنار او هستم و از او خواستم امورات را به باشگاه سپرده و واکنشی نداشته باشد.

انصاری‌فرد در پایان خاطرنشان کرد: فارغ از این حکم و به طور کلی این همه هجمه و کم‌لطفی و فشار علیه بیرانوند صحیح نیست. درست است که او برترین دروازه‌بان آسیاست و اصلاً حق مسلمش عنوان مرد سال آسیا بوده و در لابی‌ها از بین رفته، اما بیرانوند یک انسان است و آدم آهنی نیست و این همه هجمه علیه یک ورزشکار که مایه افتخار بوده است، صحیح نیست. بهتر است پای درد درددل‌های بیرانوند هم بنشینید تا بدانید چه می‌گویم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر بیرانوند پرسپولیس میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه کار دست بیرانوند داد | این دروازه بان جایگزین خوبی برای اوست

به گزارش همشهری آنلاین،‌ محمود خوراکچی، در مورد اینکه خلاء بیرانوند در پرسپولیس احساس نشد، اظهار داشت: به اعتقاد من رفیعی گلر جوان و آینده داری است و در این چند بازی عملکرد موفقی داشته است. او در بزنگاه‌ها و صحنه‌های حساس و تک به تک به خوبی عمل می کند، اما به نظر من پرسپولیس به یک گلر به اصلاح شش دانگ نیاز دارد که از تجارب خود در بازی های مهم، مقابل تیم‌های صاحب نام استفاده کند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: بیرانوند ۸ الی ۹ سال در یک سیر صعودی قرار داشت و توانست کیفیت خود را حفظ کند، این روند از زمان حضور او در نفت تهران آغاز شد و تا به امروز ادامه پیدا کرد. در آخرین روزهای حضور بیرانوند درون دروازه پرسپولیس حاشیه های خارج از زمین او خیلی به چشم می آمد. همچنین اشتباهات بسیاری در جایگیری ها و بازی با پا داشت و درون دروازه متزلزل ظاهر شد. به اعتقاد من بیرانوند نیاز به بازساری روحی و روانی دارد و مصدومیت او زمان مناسبی است تا بتواند به روزهای اوج خود بازگردد.

وی افزود: در این فصل پرسپولیس در جذب بازیکنان باکیفیت و مطمئن ضعیف عمل کرده است و این مسئله به جز پست دروازه بانی، در سایر پست ها هم صدق می کند. من در اوایل فصل در مورد شهاب زاهدی هم متذکر شدم، بازیکن خوبی است اما مطمئن و کارکشته نیست و نمی توان در آینده روی او حساب باز کرد. امیدوار هستم که گلر با تجربه تری به ترکیب تیم بپیوندد و از نگرانی هواداران برای کسب قهرمانی کاسته شود. به نظر من رشید مظاهری گزینه‌ی مناسبی برای جایگزینی بیرانوند برای سنگربانی پرسپولیس خواهد بود. او در چند وقت اخیر بدشانسی هایی تجربه کرد و با توجه به اینکه بازیکن آزاد محسوب می شود، باشگاه می‌تواند از کمک او درون دروازه پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی استفاده کند.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره‌ی وضعیت حال حاظر دروازه‌بانان لیگ تصریح کرد: دروازه بانان اشتباهات فاحشی درون دروازه مرتکب می شوند و منشا این موضوع به تمرینات و آموزش مربیان باز می‌گردد، به اعتقاد من مربی دروازه‌بانان باید دانش فنی خود را بیشتر کنند و گلر را برای حضور ۹۰ دقیقه ای در درون دروازه آماده کنند نه صرفا تمرینی که چند شیرجه و مهار ساده در آن دیده می شود. این تمرینات باید با آنالیز تیم حریف و طبق برنامه ریزی صورت بگیرد.

وی در مورد عملکرد پرسپولیس در فصل جاری بیان کرد: به اعتقاد من هواداران از عملکرد تیم راضی هستند. با هدایت یحیی گل محمدی نتایج خوبی به دست آوردیم و در ادامه اوسمار ویرا این روند را ادامه داد. سروش رفیعی،ترابی، عالیشاه به خوبی تیم را وارد فاز هجومی می کنند، همچنین بازیکنان خارجی باکیفیتی جذب شده است. به اعتقاد من پرسپولیس پتانسیل بالایی برای قهرمانی دارد و امیدوار هستم با کسب قهرمانی دل هواداران را شاد کنند.

کد خبر 846106 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • حاشیه کار دست بیرانوند داد | این دروازه بان جایگزین خوبی برای اوست
  • گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!
  • یک لشکر گلر پشت سر رفیعی