Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان گفت: زمان دادگاه دانشمند ایرانی بازداشت شده توسط دولت آمریکا مشخص شده و پیگیری‌های لازم برای تعیین وکیل قابل قبولی از طرف خانواده وی انجام شده است.

علیرضا سالاریان با اشاره به آخرین وضعیت دکتر مسعود سلیمانی دانشمند ایرانی که در بازداشت دولت آمریکا به سر می‌برد، اظهار داشت: اصل پیگیری درباره وضعیت بازداشت دکتر مسعود سلیمانی و مسائل حقوقی و سیاسی مرتبط با این موضوع را وزارت امور خارجه انجام می‌دهد و نمایندگی وزارت خارجه در استان اصفهان کارهای مربوط به امور کنسولی را پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان افزود: چند مورد ارسال دارو و درخواستهای دیگر مربوط به امور کنسولی به دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن انعکاس داده شده است.

سالاریان با بیان اینکه قرار بوده دادگاهی در آینده نزدیک برگزار شود، تصریح کرد: زمان دادگاه مشخص شده است و پیگیری‌های لازم برای تعیین وکیل قابل قبولی از طرف خانواده وی انجام شده است.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان افزود: وزارت امور خارجه نیز مساعدت‌های لازم را انجام داده است و باید منتظر باشیم که دادگاه وی برگزار شود.

بیش از 11 ماه است که دکتر مسعود سلیمانی، استاد تمام دانشگاه تربیت مدرس و محقق برجسته حوزه سلول‌های بنیادی که از دانشمندان برتر دنیا و عضو انجمن سلول‌های بنیادی اروپاست در بازداشت دولت آمریکا به سر می‌برد.

دکتر مسعود سلیمانی یکی از یکصد دانشمند برتر جهان به لحاظ استنادهای علمی است که با دعوت رسمی موسسه مایوکلینیک (از مؤسسات مشهور علمی در آمریکا و جهان) در مهرماه سال گذشته به صورت قانونی و با ویزای رسمی تحقیقاتی وارد کشور آمریکا شده و در بدو ورود بدون انجام محاکمه و در شرایط غیرانسانی و سخت -هم بند با مجرمان و قاچاقچیان مواد مخدر و اراذل و اوباش خیابانی بازداشت شده و در حبس به سر می‌برد

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: دانشمند ایرانی آمریکا دکتر مسعود سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات اجرای پروژه های برون مرزی در حوزه برق و آب

به گزارش خبرنگار مهر مجتبی اکبری‌مدیر امور بین الملل وزارت نیرو، در نشست خبری افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در سریلانکا اظهار داشت: حوزه دیپلماسی وزارت نیرو ۵ کمیسیون مشترک با کشورهای قطر، اسلوونی، سریلانکا، قطر، تاجیکستان و الجزایر در دستور کار دارد و هدف این کمیسیون‌ها این است که برای حوزه اقتصاد و خدمات فنی و مهندسی کشورهای هدف برنامه‌ریزی کند.

وی افزود: دوماه پیش در سفر به سریلانکا مسئولان این کشور اذعان داشتند یک پروژه بسیار مهم در کشور سریلانکا به موقع و با هزینه برآورد شده توسط این کشور به دست متخصصان ایرانی اجرا شده است و بسیار اعلام رضایت داشتند.

مدیر امور بین الملل وزارت نیرو اضافه کرد: رقم تأمین مالی این پروژه توسط سریلانکا را ۵۰۰ میلیون دلار است و متخصصان ایرانی با صدور و انتقال دانش و خدمات فنی و مهندسی به کشور سریلانکا، امکان آغاز فعالیت شرکت‌های سریلانکایی در امور مهندسی صنعت آب و برق را فراهم کردند که این مسئله مورد تقدیر رئیس جمهوری سریلانکا قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه بزرگ مهندسی ظرف روزهای آینده توسط مسئولان ایرانی و سریلانکایی به بهره برداری خواهد رسید.

اکبری اضافه کرد: بازارسازی برای شرکت‌های ایرانی در دولت یک رویکرد جدی است که بحث توسعه دیپلماسی به‌خصوص با کشورهای همسایه در صدور خدمات فنی و مهندسی آب با جدیت در حال پیگیری است و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا ۴ تا ۵ سال آینده بتوانیم سالانه بیش از ۵ میلیارد دلار ارزآوری برای کشور داشته باشیم.

وی ادامه داد: در کشورهای عراق، الجزایر، قطر، تاجیکستان، اسلوونی و حوزه آفریقا در حال بررسی و مذاکره اجرای پروژه‌های جدید آب و برق توسط متخصصان ایرانی هستیم.

خبر در حال تکمیل است....

کد خبر 6079812 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • آمریکا: اسرائیل را برای انجام تحقیقات درباره بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار می‌دهیم
  • مقامات یک کشور ۳ ساعت پیش از عملیات به ایران التماس می‌کردند که این کار انجام نشود | سفیر سوئیس به جای وزارت امور خارجه به سپاه احضار شد
  • چین: آمریکا بزرگترین منبع حملات سایبری در جهان است
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • باقری به روسیه سفر می‌کند
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • سخنگوی وزارت امور خارجه جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • جزییات اجرای پروژه های برون مرزی در حوزه برق و آب
  • کنعانی: ایران پیش از اقدام نظامی، هشدارهای لازم را به روش‌های دیپلماتیک داده بود / زمینه‌سازی سفر رییس‌جمهور به پاکستان در حال انجام است / زمینه‌سازی سفر رییس‌جمهور به پاکستان در حال انجام است
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه