Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،در سفر معاون عمرانی استاندار کرمانشاه به میرآباد مرکز بخش جدید التأسیس زمکان شرایط وامکانات لازم جهت افتتاح همزمان بخش وشهر جدید میرآباد مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

شکری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی به پتانسیل‌ها و موقعیت جغرافیایی و ایجاد زمینه‌های مناسب گردشگری این بخش اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه به سابقه وقدمت مدنیت این منطقه اشاره و گفت: استاندار تلاشگر کرمانشاه اینجانب را مامور کردند که امروز شخصا گزارشی از وضعیت فعلی، کمبودهاونیاز‌ها را قبل از افتتاح همزمان شهروبخش را تهیه وبه ایشان منعکس کنم.

او ایجاد همزمان بخش وتاسیس شهر را امری کم نظیر در سطح کشور و استان دانست که این امر محقق نشد مگر با اهتمام استاندار ونماینده اورامانات و مجموعه وزارت کشور و گفت: با توجه به زیرساخت‌های موجود شاهد شهری زیبا و توریستی باشیم و بزودی توسط شخص استاندارافتتاح خواهد شد.

نادری نماینده اورامانات از تهیه مقدمات جهت ارتقاء شیخ صله و چم زرشک هم خبر داد و گفت : طرح آن توسط فرمانداری تهیه وارسال شده است و امیدواریم این امر نیز بزودی محقق شود.

کرمی فرمانده سپاه شهرستان هم با اشاره به موقعیت جغرافیایی این بخش جدید جهت همکاری همه حانبه در سازندگی و آبادانی این منطقه اعلام آمادگی کردند .

 

 

انتهای پیام/د

بررسی بخش جدید التأسیس زمکان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: بودجه عمرانی شهرداری قم در سال جاری، ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است که از این مقدار ۱,۷۰۰ میلیارد تومان به طور خالص به معاونت عمرانی اختصاص دارد.

عباس حلوایی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به بودجه ۱۵ هزار میلیارد تومانی شهرداری قم در سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: از این مقدار ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان ماهیت عمرانی دارد.

وی افزود: بخشی از این بودجه در معاونت عمرانی به صورت صفر تا صد راهبری می‌شود و بخش دیگری مناطق نظارت مقیم را بر عهده دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه تمام بودجه‌ای که در معاونت عمرانی تعریف می‌شود بهره‌بردارهایی در مجموعه شهرداری دارد، خاطرنشان کرد: مناطق هشت‌گانه، معاونت‌های شهرداری قم، حوزه سرمایه‌گذاری، حوزه قطار شهری، روابط عمومی و مدیریت اجرایی از جمله بهره‌برداران پروژه‌ها هستند.

حلوایی‌زاده با بیان اینکه بخشی از پروژه‌ها از صفر تا صد بر عهده معاونت عمرانی است اما در بودجه مناطق تعریف شده است، تصریح کرد: در بخشی از پروژه‌ها نیز به دلیل سقف معاملات، انجام مسائل قراردادی و نظارت عالی بر عهده معاونت فنی و عمرانی است، اما نظارت بر مبنای مناطق شهرداری قم صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس سقف معاملات متوسط سال ۱۴۰۲ در پروژه‌های بالای یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان، باید مناقصه عمومی برگزار شود و نظارت عالی با معاونت عمرانی اتفاق افتد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: بر این اساس، سه برابر بودجه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی، طراحی و نظارت در مجموعه معاونت عمرانی انجام می‌شود.

کد خبر 747282

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • برگزاری جشنهای دهه کرامت در استان کرمانشاه
  • بازدید مسئولان از طرح های عمرانی مارگون