Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از تساوی  این تیم برابر تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: اهواز را خانه خودم می‌دانم، چون شروع مربیگری ام با تیم استقلال اهواز بود. همچنین دعا می‌کنم که تیم استقلال اهواز هرچه زودتر به لیگ برتر بیایدچون واقعا جای این تیم ریشه‌ای در سطح لیگ برتر فوتبال خالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاطرات خوبی از استقلال اهواز داشتم با وجود اینکه پول نبود، اما عشق و علاقه بود و هر بازی بالغ بر ۲۰، ۲۵ هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند. براداران شفیع زاده هم به تیم استقلال اهواز خدمت کردند و آن‌ها نیز به هر دلیلی از فوتبال دور کردند. خوشحالم که به اهواز آمدم و دوستان خود را در اینجا دیدم.  

بیشتر بخوانید: فولاد، با مدیرعامل اصفهانی به سپاهان رسید/ ماشین بازی شاگردان گل محمدی برای صدرنشینی

لیاقت ما پیروزی برابر تیم فولاد خوزستان بود 

قلعه نویی درباره بازی با تیم فولاد خوزستان بیان کرد: خوشحالیم که گل نخوردیم و از آن شادترم که به جز یک ضربه کاشته حریف نتوانست به دروازه ما نزدیک شود. گلر ما در نیمه دوم بیکارترین بازیکن زمین مسابقه بود، اما ما بدشانس بودیم و حتی در لحظه‌ای توپ به بازیکن خودمان خورد و گل نشد و یکی، ۲ موقعیت تک به تک گلزنی را از دست دادیم و در مجموع از تیمم راضی هستم. به هر حال فولاد تیم خوب و ریشه داری است و سابقه قهرمانی در لیگ برتر دارد، اما لیاقت ما در این بازی، پیروزی بود. از داوری تشکر می‌کنم و تیم داوری خوب قضاوت کرد.

یک بازیکن خوب به نام سپاهان داریم  

قلعه نویی درباره اینکه ۳ هفته از لیگ برتر گذشته است و از بازیکنان جذب شده رضایت دارد، گفت: به هر حال قبل از این بازی هجومی‌ترین و مالکانه‌ترین تیم در لیگ برتر بودیم و بازیکنانی که به ما اضافه شدند خیلی به تیم کمک می‌کنند و با توجه به اینکه نورافکن در سفر بوده و ۲ بازی انجام داده است یک مقدار خسته بود. نگرش ما این بود که بازی را هجومی کنیم  و در مجموع تیم ما در این ۳ دیدار خوب بازی کرد. قرعه بدی به ما خورد چرا که در گرما باید به اهواز برویم و در سرما به تبریز برویم. ما یک بازیکن خوب به نام سپاهان داریم و از بازیکنان سابق و جدید تشکر می‌کنم که خوب بازی کردند.  

اگر پیام نیازمند درون دروازه نبود هیچ اتفاقی رخ نمی داد 

سرمربی تیم سپاهان درباره عملکرد فولاد خوزستان بیان کرد: اجازه بدهید درباره فولاد حرف نزنم و نکونام درباره تیم خودش صحبت می‌کند. تیم ما در نیمه دوم  فوتبال خوبی انجام داد، اما باید بیشتر حرکت رو به جلو داشته باشیم. وینگر‌های ما توپ‌های یک به یک را در بعضی از صحنه‌ها نتوانستند رد کنند و با آمدن حسینی این مشکل ما برطرف می‌شود. تیم ما خوب بازی کرد و هنوز ما به ایده آل‌های خود نرسیدیم، اما باید به شما بگویم که جلوی تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند و فقط هدف اولشان گل نخوردن است برای تیم‌های هجومی همانند تیم ما یک مقدار بازی کردن سخت‌تر است، اما شاید اگر با تیم‌هایی با تفکرات هجومی بازی کنیم کارمان راحت‌تر باشد. اگر پیام نیازمند دروازه بان ما درون دروازه نبود هیچ اتفاقی رخ نمی‌داد، چون موقعیتی تیم حریف نداشت. نکونام مربی جوانی است و احتیاج به زمان دارد تا بتواند افکار تاکنیکی خود را پیاده کند.  

بیشتر بخوانید: فولاد خوزستان صفر - سپاهان صفر/ شاگردان نکونام و قلعه نویی امتیازها را تقسیم کردند

قلعه نویی درباره اینکه سپاهان با پاس‌های بلند بازی کرد، گفت: نه این موضوع درست نیست و پاس‌های تک به تک داشتیم. اگر آمار بازی را مشاهده کنیم نزدیک به ۵۰۰ پاس دادیم و یکی از ایراد‌های ما این بود که اگر وینگر‌های ما ارسال‌های درستی داشتند به طور حتم به گل دست می‌یافتیم. ما پاس‌های در عمق، پاس کاری و  بازی‌های ترکیبی را خیلی خوب انجام دادیم. تیم ما همه نوع بازی می‌کند و در ارسال‌های هوایی قوی هستیم و در گردش توپ خوب هستیم و اگر وینگر‌های ما درست ارسال کنند وضعیت تیم ما بهتر از این می‌شود. اگر حسینی به ترکیب برگردد و وینگر‌های ما پاس‌های تک به تک را رد کنند به ایده‌های خود می‌رسیم.  

سرمربی تیم سپاهان درباره برخورد با هاشمی نسب گفت: نه هاشمی نسب همیشه احترام بزرگتر‌ها را داشته است و مشکلی در این باره نبود.  

او درباره اینکه قهرمانی سیاست باشگاه سپاهان است، گفت: هر مربی نمی‌تواند قول قهرمانی بدهد، اما سپاهان تحت هر شرایطی در این چند سال کاندید قهرمانی است و امسال هم با توجه به آمار جزء تیم‌های خوب هستیم.

بیشتر بخوانید: تیم فوتبال سپاهان در شرایط خوبی به سر می‌برد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه سپاهان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی که به خوبی از اهمیت این بازی چه برای شمس آذر و چه آینده سرمربیگری‌اش آگاه است، بعد از پیروزی ارزشمند مقابل فولاد خوزستان اکنون تمرینات تیمش را برای دیدار مقابل استقلال با انگیزه زیادی دنبال می‌کند.

شمس آذر طی دو بازی سال جدید موفق به شکست ذوب آهن و فولاد خوزستان شده است تا از نظر جایگاه جدولی نیز شرایط مناسبی از آن خود کند. با این حال این تیم اکنون باید خود را مهیای دیدار سخت مقابل صدرنشین لیگ در استادیوم آزادی کند.

شمس آذر در بازی رفت و یک دیدار تماشایی در شرایطی برابر استقلال به تساوی 2-2 دست یافت که یک پنالتی بحث برانگیز و اشتباه باورنکردنی خط دفاعی در آن بازی زمینه ساز دو گل استقلال شده بود تا آنها کار سختی برای جبران و به تساوی کشاندن بازی داشته باشند. اکنون اما در شرایطی که شمس آذر مقابل تیم‌های بالانشین ملوان، سپاهان، تراکتور توانسته بردهای ارزشمندی کسب کند، چشم به این جدال و نتیجه درخشان در آن دوخته است.

سعید دقیقی نیز برخلاف شایعات و حواشی شکل گرفته، تمام تمرکز خود را روی این جدال و کسب نتیجه در این بازی حساس قرار داده و باید دید در استادیوم آزادی قادر خواهد بود نتیجه غافلگیر کننده‌ای مقابل جواد نکونام و استقلال ثبت کرده و لیگ را بیش از گذشته تحت تاثیر عملکرد خود قرار دهد یا خیر.

عکس: امیر گلریز

دیگر خبرها

  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • موثرترین بازیکن جوان لیگ را بشناسید
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • ادعای عجیب میثاقی روی آنتن زنده!/به قلعه‌نویی زنگ زدند که الکی یک بازیکن را به تیم‌ملی دعوت کن!
  • دیدار قلعه‌نویی با مونتلا/ استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران
  • سرنوشت قلعه‌نویی در انتظار مورایس؟
  • پوریا سرآبادانی گربه سیاه فولاد خوزستان