Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:58:39 GMT

مدیر ماشین‌سازی: ناراحتی ما بخاطر ناعدالتی است

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۸۵۱۳

مدیر ماشین‌سازی: ناراحتی ما بخاطر ناعدالتی است

مدیر تیم ماشین‌سازی اعتراض شدیدی نسبت به قضاوت دیدار تیمش برابر شهرخودرو دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه ۸۵ دیدار امشب ماشین‌سازی و شهر خودرو یک صحنه جنجالی اتفاق افتاد که تبریزی‌ها اعتقاد داشتند آن برخورد پنالتی بوده است؛ در این صحنه شاهین ثاقبی در چند قدمی خط دروازه شهرخودرو پا به توپ می‌شود که اکبر صادقی از پشت تعادل او را برهم می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید محمد علوی، مدیر تیم ماشین‌سازی تبریز پس از پایان این دیدار گفت: من واقعا نمی‌دانم این داورها چگونه چنین صحنه‌های آشکار را نمی‌بینند؛ بعد از ۵۰-۴۰ سالی که در این فوتبال بوده‌ام، تازه متوجه می‌شوم که معنای پنالتی چیز دیگری است و یا شاید برای تیم ما فرق کرده است؛ و یا داور بازی منتظر رباط صلیبی و یا قطع نخاع بود که این خطا را ببیند؟

 

مدیر تیم ماشین‌سازی ادامه داد: واقعا برای این فوتبال متاسفم که به خاطر اشتباهات یک فرد زحمات شبانه روزی یک مجموعه بر باد می‌رود و کسی هم عین خیالش نیست و صدای اعتراض ما هم که هیچگاه شنیده نمی‌شود و یا شاید برای این فریادرسی داشته باشیم، باید تیم پایتخت باشیم.

علوی درمورد این دیدار عنوان کرد: من از رسول خطیبی و کادر فنی‌اش و از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم و واقعا یک فوتبال خوب و منسجمی را ارائه دادند و حق آنها در این دیدار برد بود و ناراحتی ما نه به خاطر باخت، بلکه بخاطر ناعدالتی در این دیدار بود.

ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر
  • برد تیم فوتبال نساجی در برابر تراکتور سازی تبریز
  • ناراحتی شدید ستاره بارسا: چرا تعویضم کردید!
  • فوتبال از دریچه فان؛ لیگ کشاورزان در واقعیت
  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • تنبیه رژیم صهیونیستی و اقتدار ایران اسلامی نتیجه خون پاک شهداست
  • در دیدار آقای مدیر با آهنگساز پیشکسوت چه گذشت؟