Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر اسرائیل به اظهارات رئیس‌جمهوری آمریکا در رابطه با توافق نظامی جدید با این رژیم واکنش نشان داد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل، به اظهارات «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا در رابطه با توافق نظامی جدید با این رژیم واکنش نشان داد.  

نتانیاهو در این پیام توئیتری نوشت: «دوست عزیزم، رئیس‌جمهور ترامپ، از شما ممنونم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسرائیل هیچ‌گاه دوستی بهتر از شما در کاخ سفید نداشته است. چشم انتظار ملاقات با شما در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل هستم تا توافق نظامی تاریخی میان آمریکا و اسرائیل را پیش ببریم.»

وی در ادامه گفت: «با یکدیگر به مبارزه مشترک خود با تروریسم ادامه می‌دهیم. برای موفقیت اخیر شما علیه پسر بن لادن نیز تبریک می‌گویم. خداوند آمریکا و اسرائیل را حفظ کند.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نتانیاهو ترامپ اسرائیل امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس رژیم اسرائیل از آمریکا تشکر ویژه کرد

مقامات رژیم اسرائیل از اقدام کنگره آمریکا در تصویب کمک‌های مالی و نظامی به این رژیم در بحبوحه جنگ علیه غزه تشکر کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، استحاق هرتزوگ، رئیس رژیم اسرائیل بعد از تصویب کمک مالی دولت بایدن به این رژیم در بحبوحه جنگ علیه غزه، از آمریکا تشکر ویژه کرد و گفت که ما در برابر کسانی که ارزش‌های مشترک ما را تهدید می‌کنند، متحد خواهیم بود.

اسرائیل کاتص، وزیر خارجه رژیم اسرائیل نیز به نوبه خود از کنگره آمریکا بابت تصویب طرح کمک نظامی به اسرائیل با اکثریت آراء تشکر کرد.

بامداد امروز چهارشنبه، مجلس سنای آمریکا بعد از چهار روز پس از تصویب بسته حمایتی 95 میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان در مجلس نمایندگان این کشور، آن را تصویب کرد.

خبرگزاری رویترز در این باره نوشت که نمایندگان سنا، این لایحه را برای تأیید نهایی به جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا ارائه می‌کنند. جو بایدن پیش از این گفته بود که بلافاصله پس از تصویب این بسته حمایتی، آن را امضا خواهد کرد.

از میان این 95 میلیارد دلار، بیش از 60 میلیارد دلار سهم اوکراین خواهد بود و حدود 26 میلیارد دلار نیز به رژیم اسرائیل اختصاص می‌یابد؛ 8 میلیارد دلار نیز به تایوان می‌رسد.

از 26 میلیارد متعلق به اسرائیل  است 17 میلیارد آن به صورت کمک‌های نظامی خواهد بود.

تصویب کمک 95 میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» از بزرگ‌ترین موفقیت‌های نظامی تاریخ معاصر ایران بود/ ایران چگونه نتانیاهو را کیش‌ومات کرد/ چرا آمریکا پشت اسرائیل را خالی کرد؟
  • (ویدیو) واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • تداوم موقعیت جنگی تنها راه بقای نتانیاهو در قدرت / کابینه اسرائیل در حال از هم پاشیدن است
  • رئیس رژیم اسرائیل از آمریکا تشکر ویژه کرد
  • فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • آمریکا و اوکراین مذاکره درباره توافق همکاری امنیتی را آغاز کردند