Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی ریاست جمهوری برخی مطالب ذکر شده در برنامه «بدون توقف» شبکه ۳ سیما را شامل «ابهام‌آفرینی، اتهام و دروغ» علیه دولت خواند و برای اطلاع مردم عزیز کشورمان، در سه محور توصیحاتی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، برنامه «بدون توقف» حدود ساعت ۲۰ تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه شامگاه پنجشنبه بیست و یکم شهریورماه از شبکه ۳ سیما پخش شد که در این راستا روابط عمومی ریاست جمهوری در خصوص مطالب کذب مطرح‌شده در این برنامه با انتشار اطلاعیه‌ای تصریح کرد:

۱) گفته شد که «شورای عالی هماهنگی اقتصادی» با پیشنهاد رئیس‌جمهور به رهبری تشکیل شده که صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد از طرف رئیس جمهور یا دولت نبوده، بلکه رهبری معظم انقلاب شخصاً در مورد ایجاد چنین تشکیلات جدیدی تصمیم گیری نمودند.

۲) گفته شد که در «شورای عالی هماهنگی اقتصادی» دو قوه مقننه و قضائیه به دولت کمک می‌کنند و هر چه نظر رئیس جمهور باشد، آن دو قوه هم حمایت می‌کنند، که به هیچ عنوان واقعیت ندارد. مطالب لازم در شرایط تحریم فعلی مطرح می‌شود و هر مورد که نظرات سه قوه به اتفاق تصویب شود و مخالف قانون نباشد اجرا می‌شود، و در سایر موارد نیز در صورت موافقت رهبر معظم انقلاب ابلاغ می‌شود.

۳) گفته شد که در این شورا طرح دادگاه‌های جدید علیه اخلال اقتصادی بدون در نظر گرفتن قوانین مربوط به آیین دادرسی به رهبری پیشنهاد داده شد و ایشان موافقت کردند، که این هم کاملاً برخلاف واقع است.

رئیس قوه قضائیه وقت طرحی را در جلسه مطرح کردند که ایرادهای فراوانی به آن طرح در همان جلسه مطرح شد.

پس از آن جلسه، رئیس قوه قضائیه وقت، طرح‌شان را مستقیم برای رهبری فرستادند و معظم‌له نیز تأیید کردند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد

دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد و گفت: هنگام بازداشت و انتقال به من توهین و مورد ضرب و جرح قرار گرفتم و هیچگاه بحث تجاوز مطرح نبوده و هیچ گونه تجاوزی انجام نشده است.

به گزارش مشرق، از روز گذشته یک ادعای مشکوک به صورت گسترده در فضای مجازی مطرح و دست به دست شده است. یک زندانی مشکوک امنیتی که سابقه او در طرح ادعای دروغ و کذب در مورد خودش و دیگران عیان و آشکار است در پیامی از اینکه به فردی به نام دینا قالیباف تجاوز شده است خبر داد.

پس از انتشار این ادعا از سوی فرد مورد اشاره دادستانی تهران بلافاصله بررسی دقیق موضوع را در دستور کار خود قرار داد و تحقیقات دقیق و گسترده‌ای در این خصوص صورت گرفت. در همین رابطه دینا قالیباف نزد مقام قضایی ادعای مطرح شده مبنی بر تجاوز به وی را تکذیب کرد.

فرد مورد اشاره ضمن رد ادعای مطرح شده از سوی دیگر زندانی طرح کننده ادعا گفت: هنگام بازداشت و انتقال به من توهین و مورد ضرب و جرح قرار گرفتم و هیچگاه بحث تجاوز مطرح نبوده و هیچ گونه تجاوزی انجام نشده است.

پس از تکذیب تجاوز از سوی دینا قالیباف، مقام قضایی شخصا در خصوص ادعای ضرب و جرح و توهین تحقیقات میدانی انجام می دهد که در این مورد نیز هیچ مستندات و دلیل و مدرکی ارائه نشد و کذب بودن ادعای دوم نیز به مقام قضایی ثابت شد.

در همین رابطه؛ پس از انجام تحقیقات و احراز ادعای کذب دینا قالیباف پرونده قضایی جدیدی علیه وی تشکیل شده است.

منبع: میزان

دیگر خبرها

  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • در سفر‌های خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آیا با عدالت نسبتی داریم؟/ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به پاکستان/اشاعه ايران‌هراسي يا تبليغ بازدارندگي؟
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد
  • اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: سطح روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به میزان سطح روابط سیاسی نیست
  • رئیس جمهور پیش از عزیمت به پاکستان و سریلانکا: ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است
  • بازگشت تحریم‌های نفتی آمریکا علیه صنعت نفت ونزوئلا