Web Analytics Made Easy - Statcounter

داستار گفت: دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تمام توان خود را در جهت برگزاری بهتر و موثرتر برنامه ها برای حضور دانشجویان در راهپیمایی اربعین حسینی به کار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «مسعود داستار» در نخستین نشست هماهنگی و برنامه ریزی ویژه اربعین حسینی ضمن تسلیت ایام محرم، گفت: تداوم برگزاری این نشست ها موجب عملکرد بهتر و برنامه ریزی منظم تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: دفتر نهاد رهبری در دانشگاه تمام توان خود را در جهت برگزاری بهتر و موثرتر برنامه های اربعین حسینی به کار خواهد گرفت.

 

وی یادآور شد: با همکاری و برنامه ریزی منسجم همه اعضای شورای هماهنگی و برنامه ریزی ستاد اربعین امکان حضور دانشجویان در قالب کاروان های رسمی فراهم خواهد شد.

 

داستار خاطرنشان کرد: با توجه به آئین نامه های مربوطه، ایجاد روند قانونی و منظم برای اجرای برنامه ها اساسی خواهد بود.

 

«سید ابوالقاسم هادی نیا» هم در این نشست ضمن عرض تسلیت ایام محرم و صفر، گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، ریاست ستاد بر عهده معاون فرهنگی و امور دانشجویی و دبیر آن مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه است.
 

سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: اعضای شورای هماهنگی و برنامه ریزی با توجه به ارتباط‌ حوزه کاری شامل، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام‌ معظم رهبری در دانشگاه، مسئول حراست پردیس آموزشی، مدیران امور فرهنگی و فوق برنامه، امور دانشجویی، مفدا و روابط عمومی معاونت، کارشناس تشکل های دانشجویی و نماینده کانون هیئت محبان اهل بیت دانشگاه هستند.
 

وی تاکید کرد: همه تمهیدات لازم‌ در زمینه حضور باشکوه و شایسته دانشجویان متقاضی شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اتخاذ می شود.
 

شایان ذکر است در این نشست، اعضای شرکت کننده نکاتی را ارائه و نظرات در جهت بهبود برنامه های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم عزاداری محرم عاشورا خبرگزاری شبستان استان بوشهر عاشورای حسینی محرم شیراز اربعین حسینی اربعین حسینی اربعین محرم دانشجویان نهاد رهبری علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، نماینده‌ی مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی، علی اکبر احمدیان، بنا بر دعوت دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه، نیکولای پاتروشف، در رأس یک هیات بلندپایه‌ی امنیتی، برای شرکت در دوازدهمین «نشست بین‌المللی مقامات عالی رتبه ی مسئول در امور امنیتی» و «نشست دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس» عازم شهر سن‌پترزبورگ روسیه خواهند شد.

در این سفر، بر اساس راهبرد سیاست چند جانبه گرایی و در تداوم دیپلماسی فعال و پویای سیاسی امنیتی جمهوری اسلامی ایران، به‌ ویژه در دولت سیزدهم و به منظور ارتقاء و توسعه‌ی روابط دوجانبه، منطقه ای و بین المللی، احمدیان با همتایان خود از کشورهای روسیه، برزیل، آفریقای جنوبی، چین، هند و عراق نیز دیدارهای جداگانه ای خواهند داشت.

اجلاس امنیتی سن پترزبورگ، با سابقه ای بیش از یک دهه، از معدود رویدادهای امنیتی بزرگ سالانه در سطح بین‌المللی است که به ابتکار کشور روسیه تشکیل و به‌طور مستمر برگزار شده است. از جمله ویژگی های مهم این اجلاس مقابله با یکجانبه گرایی غرب، بویژه امریکا در عرصه‌ی امنیت بین‌الملل و نهادینه کردن روایت گری و روایت سازی مستقل در این ساحت می باشد.

اهمیت و رویکرد این اجلاس به مقوله امنیت بین الملل موجب شده تا جمهوری اسلامی ایران، ضمن استقبال از آن، از ابتدا حضوری فعال در آن داشته باشد.

در نشست سال گذشته‌ی این اجلاس، مقامات ارشد امنیتی از بیش از یکصد کشور جهان در آن شرکت داشتند که حکایت از اهمیت و اقبال بین المللی به این رویداد امنیتی دارد. اطلاعات بدست آمده از نشست دوازدهم که از روز سه شنبه (۴ اردیبهشت) در سن پترزبورگ آغاز بکار می کند، حاکی از این است که رویداد امسال نیز در سطحی گسترده مورد توجه دولت ها، مسئولین امنیتی و رسانه‌های منطقه ای و جهان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • برگزاری «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • یکی از رسالت‌های مهم الهی، مسأله عفاف و حجاب در جامعه است
  • نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران