Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@10:14:10 GMT

زن با کمک برادرانش شوهرش را کشت!

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۹۰۲۸

زن با کمک برادرانش شوهرش را کشت!

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ فرامرز ملکوتی در بیان جرئیات این خبر اظهار کرد: روز 16 شهریور 98 در پی اعلام واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت و فوت راکب آن که یک مرد تبعه افغانستان بود، در جاده امامزاده ابراهیم (ع) به لحاظ مشکوک بودن صحنه تصادف علاوه بر عوامل پلیس راه، کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان نیز در محل حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام انتظامی عنوان کرد: در بررسی های اولیه به نظر می رسید که متوفی در اثر تصادف فوت کرده باشد، اما کارآگاهان پلیس آگاهی با دقت نظر و تیزبینی، اطلاعات لازم را در محل حادثه برای بررسی های کارشناسی جمع آوری کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی دشتستان اظهار کرد: در نتیجه بررسی های کارشناسی و اطلاعات دقیق میدانی مشخص شد که متوفی در نقطه ای دیگر به قتل رسیده و قاتل یا قاتلان جهت منحرف ساختن مسیر تحقیقات جنائی صحنه تصادف و واژگونی موتورسیکلت را ترتیب داده‌اند. 

سرهنگ ملکوتی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات میدانی به همسر مقتول و دو برادرش مظنون شدند.

وی عنوان کرد: همسر مقتول در بازجویی ها و تحقیقات به عمل آمده ضمن اعتراف به بزه انتسابی اقرار کرد که به دلیل اختلافات خانوادگی همسر خود را با همدستی دو برادرش و یک نفر دیگر با ضربات چاقو به قتل رسانده اند.

سرپرست فرمانده انتظامی دشتستان گفت: همسر مقتول به همراه 2 برادرش پس از اقرار به قتل و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ ملکوتی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس یکی دیگر از افراد مرتبط با این قتل که در حال حاضر متواری است را شناسایی کرده و در حال تلاش برای دستگیری وی هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افغانستان جاده فرماندهی انتظامی قتل موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۹۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سرهنگ موسی بهاری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی تصریح کرد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند برای اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند