Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:09:07 GMT

بارسلونا در یک بازی پرگل والنسیا را مغلوب کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۹۰۴۲

بارسلونا در یک بازی پرگل والنسیا را مغلوب کرد

شاگردان«ارنستو والورده» امروز و در حالیکه از سه دیدار گذشته خود تنها چهار امتیاز کسب کرده و دررده دهم جدول رده بندی قرار داشتند با کسب پیروزی درخشان برابر رقیب سرسخت خود والنسیا شادی خود را با هواداران تیم به اشتراک گذاشته و آنان را خوشحال کردند.
آنان که در خانه به میدان رفته و  از حمایت حداکثری هواداران نیز  برخوردار بودند سرانجام به آنچه که می خواستند دست پیدا کرده و دومین سه امتیاز خود را در این فصل از رقابت های لالیگا دشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دراین دیدار که با نتیجه ۵ بر ۲  تمام شد «آنسو فتی» مهاجم اهل گینه و بیسائو آبی اناری ها دردقیقه ۲ و «فرانکی دی یونگ» هافبک هلندی این تیم دردقیقه ۷  در نیمه نخست برای تیمشان  موفق به گلزنی شدند.


درنیمه دوم نیز« جرارد پیکه» دردقیقه ۵۱ و «لوییس سوارز» دردقایق ۶۱ و ۸۲  سه بار دیگر برای بارسلونا گلزنی و دل هواداران خود را شاد کردند.
در نقطه مقابل «کوین گامیرو» مهاجم فرانسوی والنسیا  دردقیقه ۲۷ و « ماریو گومز» دردقیقه ۲+۹۰ نیز دروازه مدعی عنوان قهرمانی را گشودند اما این گل ها هیچ تاثیری بر باخت این تیم در این دیدار حساس نداشت.
بارسلونا با کسب این برتری و هر سه امتیاز آن ۷ امتیازی شد و با  ۶ پله صعود به  رده چهارم جدول این رقابت ها   نقل مکان کرد.
خفاش ها نیز با قبول این شکست ۴ امتیازی ماندند و دررده چهاردم جدول باقی ماندند.
درحالیکه «لیونل مسی» دوران نقاهت خود را سپری کرده و  برای آبی اناری ها بازی نمی کند این تیم روزگاری سخت و دشواری را سپری می کند اما دراین دیدار بازیکنان این تیم نمایش خوبی داشتند و با شروع توفانی دردقایق ابتدایی هر دو نیمه والنسیای سخت کوش را شکست دادند.
دردقیقه ۲ «آنتوان گریژمان» با پرش به موقع از روی توپ عرضی از سمت راست باعث شد تا این توپ به فتی برسد و او با شوتی دقیق گل اول بازی را به ثمر برساند.
دردقیقه ۷ فتی که گل اول را به ثمر رسانده بود از سمت چپ وارد محوطه جریمه حریف شد و با پاس رو به عقب دی یونگ که درمحوطه جریمه مترصد دریافت توپ را درموقعیت گلزنی قرارداد و او نیز با شوتی زیبا دومین گل آبی اناری ها را به ثمر رساند.
دردقیقه ۲۷ گامیرو برای والنسیا گلزنی و اختلاف را به حداقل رساند پس ازاین گل بازیکنان این تیم جلو کشیده و چندین بار دروازه بارسلونا را با خطرات جدی مواجه اما با بد شانسی موفق به گلزنی نشدند.
آبی اناری ها نیمه دوم را همانند دقایق ابتدایی نیمه اول توفانی آغاز کردند آنان با استفاده از آشفتگی بازیکنان حریف، بر بازی روان خود اصرار کرده و خیلی زود هم به گل رسیدند.دردقیقه ۵۱ شوت «گریژمان» به دیرک عمودی دروازه والنسیا برخورد کرد و دربرگشت دروازه بان این تیم نیز موفق به مهار آن نشد تا «جرارد پیکه» مدافع میانی و جلو کشیده آبی اناری ها که در حمله مشارکت کرده بود سومین گل تیمش را  درون دروازه حریف جای داد.


دردقیقه ۵۳ شوت سنگین «سمدو» یک بار دیگر به دیرک عمودی دروازه خفاش ها اصابت کرد و با بداقبالی گل نشد.
دردقیقه ۶۰ « لوییس سوارز» به جای فاتی وارد زمین شود و درحالیکه تنها ثانیه هایی از ورودش به زمین می گذشت از پشت محوطه جریمه با شوتی فنی و زیبا دروازه والنسیا را برای چهارمین بار گشود و اختلاف را به سه گل افزایش داد.
درادامه خفاش ها که به دنبال اصلاح روند خود در زمین بودند برای دقایقی بازی را در کنترل خود درآوردند اما این برای حفظ و یا تغییر نتیجه کافی نبود.
 دردقیقه ۸۲ سوارز یک بار دیگر موفق به گلزنی شد او این بار هم با شوت زنی موفق به گلزنی شد اما شوت او این بار از درون محوطه جریمه به سمت دروازه حریف نواخته شد.
درحالیکه بازی با نتیجه ۵ بر یک دنبال می شد و به نظر می رسید با همین نتیجه به پایان برسد «ماریو گومز» دردقیقه ۲+۹۰ یک بار دیگر برای خفاش ها گلزنی کرد.
بدین ترتیب این دیدار زیبا با نتیجه ۵ بر ۲ تمام و بازیکنان بارسلونا دومین برد خود در رقابت های این فصل از لالیگا را جشن گرفتند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند، لبخند و لبخند؛ شب دلچسب عثمان دمبله مقابل بارسلونا و هوادارانش / عکس

وینگر تیم ملی فرانسه بار دیگر مقابل تیم سابقش خوش درخشید. 

عثمان دمبله توانست در بازی برگشت پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا خوش بدرخشد و به پیروزی ۴-۱ تیمش مقابل نماینده اسپانیا کمک کند. 

طرفداری | دمبله که در بازی رفت مقابل تیم سابقش گلزنی کرده و به شادی پرداخته بود، سه شنبه شب با استقبال متخاصمانه هواداران بلوگرانا مواجه شد؛ اما این تاثیری روی نمایش دمبله نداشت و او ضمن گلزنی دوباره مقابل بارسا، یک خطای پنالتی هم برای تیمش گرفت و در کل از بهترین‌های PSG در دیدار برگشت بود. تصاویری از لبخند این بازیکن هنگام تعویض شدن (درست در زمانی که هواداران بارسلونا مشغول هو کردن او بودند) و همچنین پس از گل چهارم پاریسی‌ها به بارسلونا منتشر شده که نشان می‌دهد او از این تقابل حسابی لذت برده است. 

واکنش عثمان دمبله به هو شدن از جانب هواداران بارسلونا لبخند رضایت عثمان دمبله از پیروزی PSG مقابل بارسلونا

بیشتر بخوانید:

عروسک خوک با صورت دمبله؛ هواداران بارسلونا در انتظار فیگوی دوم! / عکس

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • اوسمار از روی دست نکونام نقاشی کرد!
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • لبخند، لبخند و لبخند؛ شب دلچسب عثمان دمبله مقابل بارسلونا و هوادارانش / عکس