Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@16:30:46 GMT

معمای مرگ زن جوان در شب میهمانی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۹۰۹۷

معمای مرگ زن جوان در شب میهمانی +عکس

مردی که مدعی است زنی در خانه‌اش بعد از خوردن سرکه فوت کرده است دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

به گزارش مشرق، اواخر سال ۸۸ خانمی به پلیس مراجعه کرد و از گم شدن خواهرش خبر داد. این زن جوان مدعی بود خواهرش شبانه با وی تماس گرفته و گفته بود با سه نفر از دوستانش در خانه‌ای میهمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران پلیس آگاهی آخرین تماس‌های این زن گمشده که مهتاب نام داشت را بررسی کردند و مشخص شد وی با مردی به‌نام کریم در تماس بوده است. خیلی سریع کریم بازداشت شد و به بازداشتگاه آگاهی تهران بزرگ انتقال یافت، وی بعد از چند روز لب به اعتراف گشود و گفت: من از سرنوشت مهتاب خبر ندارم، اما آن شب به خانه من آمد و میهمانی کوچکی با حضور دوستم مجتبی برگزار کردیم. مهتاب با خوردن کمی سرکه در آشپزخانه از حال رفت. وقتی دقت کردیم متوجه شدیم نفس نمی‌کشد.

بیشتر بخوانید:

هر ۴۰ ثانیه یک نفر بر اثر خودکشی می‌میرد چه کسی سحر خدایاری را کشت؟

مجتبی به من پیشنهاد داد که جسد را به طبقه بالا در راهرو ببرم و خودش از خانه بیرون رفت تا با نیسان وانتش بازگردد. وقتی مجتبی بازگشت جسد را از راه‌پله طبقه دوم به پشت وانت نیسان انتقال دادیم و بعد از آن دیگر نمی‌دانم که مجتبی با جسد چه کار کرده است.

در ادامه تحقیقات مجتبی نیز بازداشت شد. وی منکر اظهارات کریم شد. با وجود این مجتبی و کریم هر دو مدت‌ها تحت بازجویی‌های فنی و پلیسی قرار گرفتند تا اینکه بالاخره کریم به ماجرای عجیبی اعتراف کرد. وی مدعی شد برای اینکه ردی از خود در این ماجرا نگذارد جسد مهتاب را به بیرون از شهر انتقال داده و در آنجا جسد را آتش زده و باقیمانده‌اش را نیز در همان محل خاک کرده است.

با توجه به اعترافات متهم، پلیس آگاهی با همراهی کریم به آدرس اعلامی وی رفتند، اما هیچ آثاری از جسد یافت نشد و بالاخره متهم اعترافاتش را پس گرفت و گفت: خسته شده بودم و می‌خواستم از این شرایط خلاص شوم.

متهم در آخرین دفاعیات خود گفت: من قاتل نیستم. مهتاب خودش به خانه ما آمد و در آنجا نیز فوت کرد. مجتبی جسد را به‌جایی برد که هیچ‌گاه به من آدرسش را اعلام نکرد. من دروغگو نیستم و همه حرف‌هایی که زده‌ام عین حقیقت بوده است.

صبح دیروز جلسه محاکمه متهم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی و مستشاری قاضی دلداری تشکیل شد و اولیای دم برای متهم درخواست قصاص کردند چرا که در صورتی‌که متهم با اورژانس تماس می‌گرفت هیچ‌گاه چنین اتفاقاتی نمی‌افتاد.

متهم نیز در دفاع از خودش اتهام قتل را رد کرد وگفت من بیگناه هستم وهیچ نقشی در مرگ این زن نداشتم. پس از دفاعیات وکیل متهم، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان اخبار حوادث کشف جسد پلیس آگاهی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش خانه پدری برای نجات پسر از قصاص

پسر جوان که دوستش را به قتل رسانده و با جلب رضایت اولیای دم از قصاص نجات پیدا کرده بود، از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

به گزارش مشرق، ۱۸ اسفند سال ۱۴۰۱ به دنبال پیدا شدن جسد خونین پسر جوانی به نام سعید در حاشیه اتوبان خلیج فارس، تحقیقات برای شناسایی عامل قتل در دستور کار قرار گرفت. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که مقتول بر اثر اصابت جسمی برنده به قفسه سینه‌اش و خونریزی شدید جان باخته است.

در نخستین گام از تحقیقات مأموران به سراغ خانواده قربانی رفتند. پدر مقتول به مأموران گفت: دیروز صبح پسرم با یکی از دوستانش به نام شهرام قرار داشت و از آن به بعد از او خبری ندارم. در حال حاضر هم فکر می‌کنم شهرام می‌داند چه اتفاقی افتاده و من به او مظنون هستم.

پس از ارائه این اطلاعات شهرام ۳۰ ساله بازداشت شد و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل دوستش اعتراف کرد و در تشریح ماجرا گفت: روز حادثه برای صحبت درباره کار به نزدیکی یک معدن رفته بودیم که سر موضوعی با سعید بحث مان شد و او به یکباره به روی من چاقو کشید و من هم از روی عصبانیت چاقو را از او گرفتم و یک ضربه به سینه‌اش زدم.بعد از اعتراف صریح متهم وی صحنه جرم را بازسازی کرد. با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

اما خانواده متهم پیش از جلسه رسیدگی موفق شدند رضایت اولیای دم را جلب کنند و متهم از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای جلسه شهرام به جایگاه رفت و گفت: من و سعید از دوستان قدیمی هم بودیم و باهم رفت و آمد خانوادگی داشتیم.

روز حادثه قرار بود برای انجام کاری باهم صحبت کنیم که سر موضوعی بی‌ارزش باهم بحث کردیم و کارمان به درگیری کشید وقتی هم دیدم او به رویم چاقو کشیده از ترسم چاقو را گرفتم و ضربه‌ای به سینه‌اش زدم.

باور کنید نمی‌خواستم دوستم را بکشم از خودم دفاع کردم.

متهم در ادامه افزود: برای آنکه من قصاص نشوم پدرم تنها دارایی‌اش را که خانه‌اش بود فروخت و پولش را به اولیای دم داد تا رضایت شان را جلب کند.

من تا آخر عمرم مدیون آنها هستم. من اشتباه بزرگی کرده‌ام و در این مدت هم سختی زیادی در زندان کشیدم و خانواده‌ام را نابود کردم.

از قضات هم می‌خواهم تا حد امکان در مجازاتم تخفیف قائل شوند تا بتوانم زودتر به زندگی‌ام برگردم و اشتباهاتم را جبران کنم.

متهم پس از اظهاراتش و در حالی که اشک می‌ریخت به دست‌های پدر مقتول بوسه زد و گفت: حلالم کنید.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

طبق قانون متهم از جنبه عمومی جرم به ۳ تا ۱۰ سال حبس با احتساب روزهای بازداشت محکوم خواهد شد.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • از بوی بد دهان تا چای سرد
  • دستگیری قاتلان اجاره‌ای
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • تماس با کپک کشنده است؟
  • تماس با کپک چه خطراتی برای سلامتی دارد؟
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • فروش خانه پدری برای نجات پسر از قصاص