Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از برگزاری هفدهمین دوره مسابقات ملی بتن دانشجویان سراسر کشور در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مهرداد عباسی، رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از برگزاری هفدهمین دوره مسابقات ملی بتن دانشجویان سراسر کشور در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: این مسابقات یک روزه با همکاری انجمن بتن کشور و به ریاست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج با حضور تیم های مختلف دانشجویی از دانشگاه های آزاد اسلامی و دولتی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج افزود: استان البرز و شهرستان کرج، ظرفیت قابل توجهی در مقوله بتن و شرکت ها و کارخانجات تولید بتن در کشور دارد که این امر لزوم آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان، استادان، صاحب نظران دانشگاهی و همچنین مهندسان، سازندگان و سایر دست اندرکاران صنعت ساختمان با علم روز کشور و جهان در خصوص بتن را می طلبد.

وی اذعان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج یکی از نام های مطرح و معتبر در زمینه بتن در میان دانشگاه های کشور است و سابقه درخشانی در دو مقوله حضور در مسابقات بتن دوره های مختلف و نیز برگزاری این مسابقات دارد و میزبانی مسابقات ملی بتن در سال 88 نیز به دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج داده شد که به نحوی بسیار شایسته برگزار شد.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج افزود: امسال نیز برای دومین بار، افتخار میزبانی هفدهمین دوره مسابقات ملی بتن در سال 98 نصیب این دانشگاه شده که امیدواریم با وجود استادان، دانشجویان و کارکنان توانمند و با بهره گیری از امکانات و تجارب ارزنده این دانشگاه، این مسابقات نیز در نهایت نظم و آرامش و در شأن یک رویداد علمی ملی برگزار شود.

عباسی با تأکید بر اینکه برگزاری این مسابقات زمینه تبادل علمی و عملی هر چه بیشتر را میان دانشگاهیان، صاحبان صنایع و مصرف کنندگان بتن در کشور فراهم می کند اظهار کرد: امید است با ارزیابی شایسته و حرفه ای آثار، داده ها و نتایج حاصل از برگزاری این رویداد یک روزه علمی، گام مهمی در توسعه کیفیت و تکنولوژی ساخت بتن و ساختمان در کشور برداشته شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد مسابقات ملی بتن دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۹۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هیربد اسلامی دانشجوی دانشجوی مهندسی مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی امید بوکس راه یافت.

اسلامی با پیروزی برابر حریفان خود در مسابقات انتخابی تیم ملی امید‌های کشور در وزن ۸۰ کیلوگرم به عضویت تیم ملی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در شهر آستانه قزاقستان درآمد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور سال ۲۰۲۱ و در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا برای نخستین‌بار موفق به کسب نشان طلای تاریخی برای ایران اسلامی شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه