Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@19:27:06 GMT

ردپای خونین در صحنه مرگ فجیع مرد طبسی

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۹۲۳۹

ردپای خونین در صحنه مرگ فجیع مرد طبسی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به مفقود شدن چوپان 26 ساله روستای خسروآباد شهرستان طبس، گفت: جسد این چوپان در حوالی روستای معظم‌آباد و در 40 کیلومتری طبس پیدا شد.

محمدرحیم شهریاری پیرامون گم شدن چوپان 26 ساله در شهرستان طبس، اظهار داشت: روز گذشته خبری مبنی بر مفقودی چوپان 26 ساله از اهالی روستای خسروآباد طبس به پایگاه امداد و نجات دیهوک اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بعد از اعلام این خبر بلافاصله هشت تیم عملیاتی جستجو در منطقه را آغاز کردند، بیان داشت: جستجو در روستاهای خسروآباد، کریت و فهالنج انجام و همچنین شش تیم امدادی شامل ۱۸ نفر و دو تیم زنده‌یاب با دو قلاده سگ در محل حادثه حضور یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه جستجوها برای یافتن چوپان 26 ساله روستای خسروآباد شهرستان طبس از صبح امروز نیز آغاز و ادامه داشت، تصریح کرد: با توجه به اینکه سه روز از مفقود شدن این چوپان می‌گذرد جستجوهای هشت تیم امدادی، تیم پاراموتور، هیأت سوارکاری، هیأت اتومبیل‌رانی، هیأت کوهنوردی، هلیکوپتر امداد و نجات به همراه مردم در منطقه جنوب شرقی شهر طبس همچنان ادامه داشت.

شهریاری با اعلام اینکه گوسفندان این چوپان که 15 رأس بودند، پیدا شده که سه رأس آن را گرگ دریده است، عنوان کرد: همچنین جسد چوپان 26 ساله خسروآبادی شهرستان طبس در حوالی روستای معظم‌آباد و در 40 کیلومتری طبس پیدا شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جسد این چوپان طبسی به بیمارستان منتقل شده تا علت فوت وی مشخص شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امداد و نجات بیمارستان پایگاه امداد و نجات جنوب شرقی مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد

به گزارش صدای ایران، سرهنگ سعید یوسفی فعال اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، ماموران کلاننتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام؛ که در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که قبلا" زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده اند. وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. 

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی فبلی بوده است.

دیگر خبرها

  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • قتل خونین پیرزن تنها به‌خاطر طلاهایش
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • طراحی چهره شهید محمد منتطر قائم در یکی از مدارس طبس
  • مسجد شکر طبس مقصد دوچرخه سواران طبسی
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد