Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا سعیدی‌پور، مدیرعامل پردیس سینمای آزادی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا با اشاره به میزان استقبال مردم از نیم بها بودن بلیت‌های سینما در روز ملی سینما گفت: باتوجه به اینکه ایام سوگواری را گذراندیم انتظار فروش خوبی بلافاصله بعد از تعطیلات را نداشتیم اما خوشبختانه از امروز صبح استقبال مردم بی نظیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم اخبار را دنبال می کنند و می دانستند به مناسبت روز ملی سینما بلیت های روز جمعه نیم بها است. تقریبا بیش از نصف بلیت های سانس  صبح خریداری شد و تمام بلیت های سانس عصر هم به فروش رفت. خوشبختانه استقبال مردم در پردیس سینمایی ایران مال عالی بود.

خبرنگار: الهام مرادی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سینما سینما آزادی اکران عمومی بلیت نیم بها سعیدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۹۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش فروش بلیت قطار‌ها از امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزاصفهان؛ بنابر اعلام راه آهن استان اصفهان، پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از امروز پنج شنبه ۹ فروردین ماه شروع شد.
پیش فروش بلیت برای این بازه زمانی در کلیه محور‌ها صرفا از طریق سکو‌های مجاز فروش اینترنتی بلیت صورت می‌گیرد.
همچنین به منظور رفاه حال مردم و برقراری عدالت در خرید بلیت، از ساعت ۱۳، علاوه بر فروش اینترنتی، امکان خرید بلیت‌های باقی‌مانده از طریق مراکز مجاز فروش حضوری (آژانس‌ها) نیز برقرار خواهد شد.
شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز 
  • پیش فروش بلیت قطار‌ها از امروز
  • چطور بلیت قطار بخریم؟
  • آمار فروش اکران نوروزی؛ یکه‌تازی تمساح خونی
  • جزئیات پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ۹ فروردین
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»
  • ۱۱۳ هزار نفر برای دیدن فیلم‌های نوروزی به سینما‌های خراسان رضوی رفتند
  • یک دهه تورم اقتصادی و رکود فکری در گیشه
  • برنامه تعطیلی سینماها در شب‌های قدر