Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جلالی با بیان اینکه جنگ اصلی با کشورمان در حوزه اقتصادی است و گفت: ستون اصلی جنگ ما و امریکا، اقتصاد است و این نوع جنگ، جزو مدرن‌ترین جنگ هاست و جنگ اقتصادی کنونی، حوزه‌های مالی، اطلاعاتی، پولی و بانکی و تحریمی را شامل می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سردار «غلامرضا جلالی» شب گذشته (شنبه 23 شهریور) در برنامه نگاه یک شبکه یک سیما با بیان اینکه به تجاوز پهپاد پیشرفته امریکایی پاسخ جدی و بازدارندگی خود را در این بخش نشان دادیم، گفت: ساقط کردن این پهپاد نشان داد امکان عملیات نظامی برای امریکایی‌ها وجود ندارد و این موضوع اثرات راهبردی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساقط کردن پهپاد متجاوز امریکایی برای جمهوری اسلامی ایران، قدرت بازدارندگی قاطع ایجاد کرد و بخش زیادی از تهدید‌های دشمن که در ارتفاع بالا وجود داشت منتفی شد.


رییس سازمان پدافند غیر عامل با بیان اینکه امریکا تلاش می‌کرد جنگ را به عنوان شبه بالای سر ملت ایران برای ایجاد دو قطبی در کشور نگه دارد، افزود: آمریکا می خواست به لطف برخی از جریان‌های همراه او در داخل برای مردم ترس ایجاد کند، اما با زدن پهپاد امریکایی به این تهدید‌ها پاسخ دادیم و بازدارندگی ایجاد شد.


وی با اشاره به اینکه برخی کشور‌های منطقه که از امریکایی‌ها برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران دعوت می‌کردند با ساقط شدن پهپاد امریکایی از حالت تخاصمی خارج شدند و به سمت رفتار دوستانه رفتند، افزود: آنها فهمیدند اگر جنگی شود آن‌ها هیزم آن آتش خواهند بود.


سردار جلالی با اشاره به اینکه سرنگونی پهپاد امریکایی قدرت سیاسی کشور را نیز افزایش داد بر این نکته تاکید کرد که جنگ اصلی با کشورمان در حوزه اقتصادی است و گفت: ستون اصلی جنگ ما و امریکا، اقتصاد است و این نوع جنگ، جزو مدرن‌ترین جنگ هاست و جنگ اقتصادی کنونی، حوزه‌های مالی، اطلاعاتی، پولی و بانکی و تحریمی را شامل می‌شود.


رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در مقابل این جنگ مقاومت کرده و در حال پاسخ دادن به آن است و این نشان می‌دهد قدرت خوبی در این باره داریم، افزود: اینکه دشمن به اهداف خود نرسیده است نشان می‌دهد ما پیروز شده ایم البته در بخش‌هایی مشکلاتی ایجاد شده است.


وی با بیان اینکه مقامات امریکایی می‌گفتند انتظار داشتیم با ایجاد این جنگ اقتصادی بر ضد ایران، ملت ما در صف غذا قرار بگیرند، افزود: امریکا برای ناکارآمد کردن دولت بر مردم فشار وارد می‌کند تا با ناراضی کردن آنان مردم را در مقابل دولت قرار دهد و سال ۹۷ اوج این تلاش دشمن بود.


رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه امریکا دلار را به عنوان سلاح و سلاح بُرنده می‌داند و ما باید راه حل‌های مختلفی را برای مقابله با این سلاح از جمله مبادلات غیر دولتی با دیگر کشور‌ها و جایگزین کردن ارز‌های دیگر به کار گیریم، ادامه داد: هنوز درگیر دلار هستیم و در بخش‌هایی وابستگی‌هایی وجود دارد و سهم دلار در اقتصاد ما حدود ۸۰ ــ ۹۰ درصد است.


وی با بیان اینکه نباید از دلار برای حفظ ارزش دارایی هایمان استفاده کنیم، گفت: بانک مرکزی در دوره جدید کار‌های خوبی انجام داده و دستاورد‌هایی از جمله تثبیت نرخ ارز و ثبات بازار داشته است.


رئیس سازمان پدافند غیرعامل افزود: ثبات بازار، لایه‌های «فرصت گونه» جنگ اقتصادی از جمله رشد صادرات را نشان داده است و اگر بر تولید داخلی تمرکز کنیم می‌توانیم سلاح اقتصادی دشمن را بر ضد خودش برگردانیم./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم عزاداری محرم عاشورا خبرگزاری شبستان استان بوشهر عاشورای حسینی محرم شیراز اربعین حسینی سازمان پدافند غیر عامل سردار جلالی پدافند غیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاش کرونکه: آرسنال با ارزش‌ترین دارایی ماست؛ برنامه ما بلند مدت است

کرونکه درباره آینده مالکیت باشگاه آرسنال به صحبت پرداخت. 

جاش کرونکه تایید کرد که خانواده او برای «مدت طولانی» به آرسنال متعهد هستند.

طرفداری | به گزارش PA، شرکت سرگرمی و ورزش کرونکه (KSE) از سال ۲۰۱۸ مالکیت صد درصدی توپچی ها را بر عهده دارد. مالک و رئیس هیئت مدیره این شرکت استن کرونکه است. شرکت KSE همچنین مالک تیم هایی مانند لس آنجلس رمز، دنور ناگتس و کلرادو رپیدز است، اما جاش، پسر استن کرونکه اصرار دارد که آرسنال باارزش ترین تیم در میان دارایی‌های این شرکت است.

رابطه خانواده کرونکه با هواداران آرسنال پر فراز و نشیب بوده و پس از اعلام پیوستن آرسنال به عنوان یکی از اعضای موسس سوپرلیگ اروپا در آوریل ۲۰۲۱، هواداران توپچی‌ها خواستار فروختن باشگاه خود شدند. خانواده کرونکه با وجود فشارهای عمومی، بر عدم فروش باشگاه پافشاری کردند و متعهد شدند مالکیت تیم را به طور نامحدود در اختیار داشته باشند.

با گذشت سه سال، تنش‌ها فروکش کرده است. احیای آرسنال به عنوان مدعی قهرمانی لیگ برتر توسط میکل آرتتا، به ویژه پس از حمایت مالی حدودا ۲۰۰ میلیون پوندی در تابستان گذشته، هواداران را دوباره به سمت تیم کشانده است. جاش و پدرش استن، هنوز در مورد هر تصمیم مهم باشگاه حرف آخر را می‌زنند و به بازگشت آرسنال به جمع مدعیان قهرمانی پس از سال‌ها مبارزه کمک کرده‌اند.

کرونکه در جدیدترین اظهاراتش گفته است:

ما یک خانواده فعال در املاک و مستغلات بودیم که به دلیل علاقه‌مان به ورزش وارد این عرصه شدیم. حالا این علاقه به چیزی که اکنون داریم تبدیل شده است: لس آنجلس رمز، کلرادو آوالانچ، دنور ناگتس، کلرادو ماموت و کلرادو رپیدز. اما باارزش‌ترین دارایی ما آن‌سوی لندن قرار دارد. ما باشگاه فوتبال آرسنال را داریم. ما کاملاً متعهد هستیم. ما در هر کاری که انجام می‌دهیم، سهامداران بلندمدت هستیم. فلسفه پدر من، و همچنین فلسفه من این است که هر وقت در چیزی سرمایه‌گذاری می‌کنید، اگر به دنبال سود کوتاه‌مدت باشید، این استراتژی ما نیست. ما می‌خواهیم در چیزی سرمایه‌گذاری کنیم که در درازمدت برای ما منطقی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • سعید لیلاز: خطرناک‌ترین دشمن جمهوری اسلامی خودش است/ بعد از ماجرای مهسا هنوز آشتی ملی مشاهده نشده/ امریکایی‌ها می‌دانند اگر ضربه جدی به ایران بزنند دست ایران بسته نیست/ پیشنهاد من این است که ایران، آزمایش هسته‌ای خود را عمومی کند
  • ضرب سکه‌های طلا خیانت به کشور است
  • پول‌ طلا و نقره مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • تاجران پول در نظام سرمایه داری همان بانک‌ها هستند
  • جاش کرونکه: آرسنال با ارزش‌ترین دارایی ماست؛ برنامه ما بلند مدت است
  • تحریم جدید، فیک یا واقعی؟/ کارشناسان: سقف تحریم ایران پُر شده
  • عطا الله مهاجرانی: در حمله موشکی ایران هدف اصلی پایگاه «نواتیم» بود
  • سعی کردیم شهرداری دارایی‌های خود را خام‌فروشی نکند
  • چرا "بایدن" نمی خواهد ایران و اسرائیل درگیر جنگ شوند؟
  • شکستن سلطه دلار بر اقتصاد کشور مرحله بعدی بازدارندگی است