Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@22:43:49 GMT

دو گزینه جایگزینی برانکو در الاهلی

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۹۴۶۰

دو گزینه جایگزینی برانکو در الاهلی

روزنامه السبق عربستان از دو گزینه جایگزینی برانکو برای هدایت الاهلی سخن به میان آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از السبق، برانکو بعد از شکست الاهلی برابر الوحده در هفته سوم لیگ عربستان از هدایت تیمش اخراج شد. این مربی کروات تنها بعد از سه بازی در لیگ عربستان و دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا از هدایت الاهلی اخراج شد تا بدترین عملکرد خود در تاریخ دوران مربیگری اش را به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه السبق عربستان از کلارنس سیدورف و رامون دیاز به عنوان دو گزینه اصلی هدایت الاهلی سخن به میان آورد و نوشت که به احتمال خیلی زیاد یکی از این دو مربی جایگزین برانکو خواهد شد.

الاهلی در فصل نقل و انتقالات تابستانی هزینه زیادی صرف جذب بازیکن کرد و چند روز پیش بود که سه بازیکن گران قیمت دیگر جذب کرد اما شروع ناامید کننده این تیم در لیگ عربستان و البته ترکیب‌های عجیبی که برانکو انتخاب می کرد باعث شد تا سرانجام اعتراض هواداران این تیم جواب دهد و برانکو از کار برکنار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ اخراج برانکو از الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدنور سوژه الوحده برای رویارویی با تیم سابق

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی پس از جدایی از پرسپولیس راهی لیگ امارات شد تا پس از سال‌ها دوباره یک بازیکن از ایران در فوتبال باشگاهی این کشور فعالیت کند. البته کمی بعد از او مهدی قایدی نیز راهی امارات شد.

نوراللهی در شروع کارش در امارات به شباب الاهلی پیوست و در این تیم عملکرد خوبی داشت و در تابستان گذشته برای ادامه مسیر خود الوحده امارات را انتخاب کرد.

تیم الوحده در این هفته به مصاف شباب الاهلی می‌رود و باشگاه احمد نور تصویر او را برای این مسابقه که باید با هم‌تیمی‌های سابقش دیدار کند، انتخاب کرده است.

نوراللهی در این فصل عملکردی فوق‌العاده داشته و با گل‌ها و پاس گل‌هایش حسابی خبرساز شده است.

دیگر خبرها

  • گزارش داغ کیکر؛ احتمال همکاری بایرن مونیخ و رالف رانگنیک
  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • ستاره فوتبال فلسطین به تیم ملی کشورش می‌پیوندد
  • بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • رقابت با بزرگان اروپا؛ بارسلونا به دنبال جذب نیکو ویلیامز
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • احمدنور سوژه الوحده برای رویارویی با تیم سابق