Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@14:07:54 GMT

علیرضا علیفر از گزارشگری محروم شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۹۴۶۱

ساعت24 - به دلیل اشتباه فاحش در گزارش مسابقه رئال مادرید و لوانته، علیرضا علیفر از گزارشگری محروم شد.

در پی اشتباه فاحش علیرضا علیفر در گزارش بازی دیروز رئال مادرید و لوانته، روابط عمومی شبکه ورزش سیما اعلام کرد به منظور بررسی بیشتر درباره دلایل بروز این اشتباه، او تا اطلاع ثانوی از گزارش مسابقات در این شبکه محروم خواهد بود و پس از بررسی بیشتر موضوع، مدت زمان قطعی محرومیت ایشان اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساعت24

کلیدواژه: علیرضا علیفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو

رئال مادرید با 6 بازیکن گران قیمت ارزشمندتر از بارسلونا در ال کلاسیکو شناخته شد.

به گزارش فارس، ارزش بلینگام با 180 میلیون یورو به عنوان گران ترین بازیکن رئال 2 برابر گاوی با ارزش 90 میلیون یورو به عنوان گران ترین بازیکن بارسلونا است.

رئال مادرید با ارزش 1.04 میلیارد یورو گران ترین تیم باشگاهی اسپانیاست اما بارسلونا 250 میلیون یورو ارزان تر از تیم مادریدی است.

رئال مادرید در تابستان گذشته ارزشمندترین بازیکن خود یعنی جود بلینگام را با 120 میلیون یورو به خدمت گرفت تا ارزش رئال از بارسلونا سبقت بگیرد.

سایت ترانسفر مارکت گران ترین ترکیب تیم منتخب دیدار امشب ال کلاسیکو را معرفی کرد که ارزش رئالی های تیم منتخب تقریبا «3 برابر» ارزش بارسلونایی ها است.

بر اساس گزارش این رسانه، رئال مادرید با داشتن 6 بازیکن در ترکیب تیم منتخب ال کلاسیکو با ارزش 690 میلیون یورو بالاتر از بارسلونا با 5 بازیکن با ارزش 265 میلیون یورو ایستاد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئال مادرید بارسلونا را در هم کوبید (گزارش تصویری) کدام محبوب ترند؟ بارسلونا یا رئال؟

دیگر خبرها

  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • گل های بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا با گزارش عربی (لالیگا 2023/24)
  • رئال مادرید ۲ - بارسلونا ۲ / گزارش لحظه به لحظه
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • گل کریستنسن به رئال مادرید روی خروج اشتباه لونین (رئال مادرید 0-1 بارسلونا)
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین