Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه وبسایت رسمی اخبار سازمان ملل، «آدری آزولی» مدیرکل یوسنکو گفت: طبق پیش بینی های صورت گرفته، حدود سه میلیون پسر و  ۹ میلیون دختر در سن ابتدایی وارد مدرسه نخواهند شد.

آزولی افزود: از این ۹ میلیون دختر، چهار میلیون نفر از آنان در جنوب صحرای آفریقا زندگی می کنند، جایی که اوضاع باعث نگرانی بیشتر می شود؛ بنابر این ما باید در زمینه آموزش دختران و زنان، به عنوان یک اولویت اصلی بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته تقریباً ۲۵۸ میلیون کودک، نوجوان و جوان بین ۶ تا ۱۷ سال فرصتی برای ورود به مدرسه نیافتند.

داده های جدید، تصویر واضحی از مشکلات پیش رو در دستیابی به آموزش فراگیر برای همه، یکی از اهداف توسعه پایدار که توسط جامعه بین المللی برای سال ۲۰۳۰ تعیین شده است، نشان می دهد.

آمار منتشر شده همچنین پیش بینی های اخیر یونسکو را تأیید می کند که با نرخ فعلی، تا سال ۲۰۳۰ از هر شش کودک در جهان، یک کودک به مدرسه راه نخواهد یافت و از هر ۱۰ جوان، شش نفر آموزش متوسطه را به پایان می رسانند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد یونسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد خدیجه نجم الدین مهدیشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر آموزش و پرورش که در قالب سفر هیأت دولت و سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان سفر کرده است در اولین مقصد خود وارد شهرستان مهدی‌شهر شد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وزیر آموزش و پرورش در شهمیرزاد به دیدار مزار زنده یاد خدیجه نجم‌الدین مادر معلم شهید مراد رفت. فردی که به احترام او مدرسه‌ای قرار است افتتاح شود.

وزیر آموزش و پرورش مدرسه شش کلاسه زنده یاد خدیجه نجم‌الدین را افتتاح کرد که برای آن ۸۰ هزار میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

این مدرسه با زیربنای ۶۲۰ متر مربع با مشارکت حسن مرادی برادر معلم شهید و خیر مدرسه ساز شهمیرزادی و اداره کل نوسازی مدارس استان سمنان افتتاح شد.

کد خبر 6081906

دیگر خبرها

  • مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد خدیجه نجم الدین مهدیشهر افتتاح شد
  • تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد
  • کشته شدن ۱۴۰۰۰ کودک در غزه از آغاز جنگ تا کنون!
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • لزوم آموزش یک رشته ورزشى
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • دست کوتاه ۳۰ هزار کودک معلول از تحصیل / کمبود مدرسه و دشواری رفت‌وآمد
  • آزمایشگاه سیار در اختیار دانش‌آموزان محروم
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • ۷۰۰ مدرسه در سراسر کشور بهسازی و زیباسازی می شوند