Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:00:32 GMT

تصادف در محور سروآباد مریوان یک کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۹۶۰۱

تصادف در محور سروآباد مریوان یک کشته برجا گذاشت

فرمانده پلیس راه مریوان سنندج روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عصر روز گذشته در محور اصلی سروآباد مریوان سه راهی روستای تفلی یکدستگاه پژو سواری ۴۰۵ با یکدستگاه کامیون ایسوزو به شدت باهم برخورد کردند.

سرگرد محمد سنجابی افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان پژو سواری ۴۰۵ که نوجوان ۱۳ ساله بود فوت کرد و ۲ سرنشین دیگر این خودرو که عراقی بودند، مصدوم و به بیمارستان مریوان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: علت اصلی این حادثه بی مبالاتی راننده پژو سواری ۴۰۵ و تجاوز به چپ آن است.

جاده سروآباد مریوان به طول ۳۵ کیلومتر یکی از جاده های پرپیچ و خم استان کردستان و محور تردد ترانزیت و کامیون های باری مرز بین المللی باشماق مریوان است که روزانه بیش از چندین هزار خودروی سواری و باری از این مسیر تردد می‌کنند.

۷۳۵۴ / ۳۰۳۴ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه کردستان کشته تصادفات جاده ای انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۹۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ

ایسنا/گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: به سبب بارش برف صبح امروز رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان به شاهرود استان سمنان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

عادل مصدقی عصر چهارشنبه پنجم اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: رفت و آمد در محور محدوده گردنه چالچیان به سبب برف و یخبندان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی افزود: بارش برف از حوالی ۴ صبح امروز آغاز و تا ۶ صبح ادامه یافت. ضخامت برف در شاهکوه و گردنه چالچیان به بیش از ۳۰ سانتیمتر رسید.

مدیرکل راهداری و خدمات جاده‌ای گلستان افزود: ماشین آلات راهداری مشغول برف روبی و نمک پاشی در این مسیر هستند.

مصدقی ادامه داد: بارش برف سبب کاهش دما در این محور شده است و یخ زدگی جاده رفت و آمد در این محور را سخت کرده است.

این مقام مسئول هم چنین از برقراری رفت و آمد در تمام مسیرهای ارتباطی استان خبر داد و گفت: از صبح امروز و همزمان با بارش شدید باران، مسیر سید کلاته در محور اولنگ رامیان، محور زرین گل در علی آباد و محورهای عرب قره حاجی و چشمه لی در مراوه تپه  مسدود شده بود با همت راهداران بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به اینکه راهداران در حال انجام عملیات راهداری در مسیرها هستند، افزود: در شرایط کنونی به رانندگان توصیه می‌شود از رفت و آمدهای غیرضروری خودداری کنند.

این مقام مسئول از رانندگان خواست؛ با احتیاط کامل در جاده‌های گلستان رانندگی کنند و پیش از حرکت از تلفن ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

براساس اعلام هواشناسی گلستان، سامانه ناپایداری که از دیروز فعالیت بارشی خود را دراستان آغاز کرده بود، عصر امروز از گلستان عبور می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت