Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@06:17:55 GMT

مجلس با حذف فله‌ای یارانه مردم مخالف است

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۹۹۰۶

هادی قوامی خبر داد: مجلس با حذف فله‌ای یارانه یارانه‌بگیران مخالف است و طبق قانون باید یارانه دهک‌های بالای جامعه با شرایط اقتصادی مساعد، حذف شود. ناطقان: هادی قوامی با اشاره به تصمیم جدید دولت مبنی بر حذف چند دهک از یارانه‌بگیران، گفت: مطالعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حذف یک میلیون و 400 هزار خانوار از دریافت یارانه بسیار ضعیف است چراکه در پی این تصمیم50 هزار از خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) حذف خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تصمیم دولت مبنی بر حذف چندین دهک از دریافت رایانه رافع حل مشکل نیست

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مطالعه وزارت کار در این رابطه باید اصلاح شود چراکه چالش‌هایی را به دنبال خواهد داشت، ادامه داد: بر مبنای شیوه مطالعاتی وزارت کار در هر استان چندین هزار نفر از دریافت یارانه حذف می‌شوند اما این شیوه نمی تواند به نتیجه درستی رسد و رافع مشکل نخواهد بود.

دولت باید با راستی آزمایی اقدام به قطع یارانه‌ها کند

وی با بیان اینکه دولت باید ثروت افراد را از میزان درآمدشان مجزا کرده و با راستی‌آزمایی اقدام به قطع یارانه‌ها کند، افزود: به عنوان مثال گاهی فردی حقوق پایین اما املاک متعددی دارد و در مقابل ممکن است فردی دیگر با حقوقی نسبتا بالا حتی صاحب یک آپارتمان کوچک نیز نباشد.

مجلس با حذف فله‌ای یارانه یارانه‌بگیران مخالف است

به گفته قوامی مجلس با حذف فله‌ای یارانه یارانه‌بگیران مخالف است و طبق قانون باید یارانه دهک‌های بالای جامعه با شرایط اقتصادی مساعد، حذف شود.

چندین میلیون از افراد جامعه در تامین نان شب خود وا مانده‌اند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروزه تنها افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی نیاز به یارانه ندارند بلکه چندین میلیون از جمعیت بدون حمایت هیچ نهادی مستحق دریافت یارانه هستند و حتی در تامین نان شب خود وا مانده‌اند. منبع: خانه ملت برچسب ها: هادی قوامی ، حذف فله ای ، یارانه ، مجلس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: هادی قوامی حذف فله ای یارانه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر اسراییل غلطی کند، تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر عنابستانی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تقدیر از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عملیات غرورآفرین «وعده صادق» همینه پوشالی رژیم صهیونیستی را در دنیا شکست.

وی بیان کرد: همان طور که بارها مسؤولان نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند، اگر اسرائیل غلط دیگری بکند با پاسخی چندین برابر قوی‌تر و کوبنده‌تر مواجه می‌شود و وعده صادق دیگری یعنی شخم زدن حیفا و تل‌آویو و با خاک یکسان شدن آن‌ها محقق خواهد شد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تصمیم گیران اسرائیلی و آمریکایی بدانند که اگر غلطی کنند، پاسخ جمهوری اسلامی ایران حتماً پاسخی آنی، محکم و چندین برای کوبنده‌تر از عملیات وعده صادق خواهد بود.

کد خبر 6079814 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • واریز سهمیه بنزین به هر کد ملی از این ماه | خبر مهم درباره یارانه بنزین به هر کد ملی
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می شود؟
  • مسعود پزشکیان: وعده تورم تک‌رقمی دادند، اما نه‌تنها نصف نشد بلکه چندین برابر شد
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • اختصاص بنزین به شماره ملی قابل اجراست
  • پرداخت ۲۰۰همت به یارانه آردو نان طی امسال در بودجه ۱۴۰۳
  • اگر اسراییل غلطی کند، تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم
  • امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد/ از صاحبخانه‌های بی‌انصاف مالیات دریافت می‌شود