Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان از اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با اولویت مناطق سیل‌زده خبر داد.

‌سیده فرانک موسوی در گفت‌وگو با ایسنا‌، با اشاره به اجرای طرحی در راستای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اظهار کرد: در این طرح که با اولویت مناطق سیل‌زده اجرا خواهد شد، توانمندسازی 420 زن سرپرست خانوار با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‌شود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ادامه شناسایی زنان هدف این طرح، افزود: تفاوت این طرح با طرح‌های قبلی در این است که بانوانی شناسایی خواهند شد که به نوعی مهارت‌هایی دارند و در جریان طرح، به این افراد، آموزش تکمیلی ارائه می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان عنوان کرد: به این افراد بیشتر آموزش صنایع دستی از قبیل بافت تابلو فرش، قالی و گلیم ارائه می‌شود. همچنین پشتیبان‌هایی برای این افراد تعریف می‌شود تا محصولات آن‌ها خریداری شود و مشکل بازار فروش نداشته باشند.

موسوی تصریح کرد: پشتیبان‌هایی از رده ملی، این افراد را پشتیبانی می‌کنند و محصولات آنان را خریداری خواهند کرد. در صورتی که این طرح بازخورد خوبی داشته باشد، طرح توسعه داده می‌شود اما فعلا در فاز نخست 420 زن در پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

وی عنوان کرد: اولویت ما زنانی است که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند و به همین دلیل شناسایی این زنان کمی زمان‌بر است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنان سرپرست خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جشن توانمندسازی ۴ هزار و ۵۹۸ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) استان، اظهار داشت: در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هر روز شاهد تحول بسیار خوب در عرصه‌ خدمت‌رسانی به مستضعفین بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) از ابتدای تأسیس منشأ اثر در حمایت از قشر کم‌برخوردار بوده است، افزود: اشتغال‌زایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با روش‌های علمی و نوین باعث افتخار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش‌های کميته امداد امام‌خمینی(ره) افراد بسیاری تحصیلات خود را به سطح عالی رسانده و توانسته‌اند جایگاه اجتماعی و شغلی بسیار خوبی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند