Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@16:37:20 GMT

گزینه‌های نامدار جانشینی برانکو در الاهلی

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۹۹۶۹

روزنامه السبق عربستان از دو گزینه جایگزینی برانکو برای هدایت الاهلی سخن به میان آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برانکو بعد از شکست الاهلی برابر الوحده در هفته سوم لیگ عربستان از هدایت تیمش اخراج شد. این مربی کروات تنها بعد از سه بازی در لیگ عربستان و دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا از هدایت الاهلی اخراج شد تا بدترین عملکرد خود در تاریخ دوران مربیگری اش را به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه السبق عربستان از کلارنس سیدورف و رامون دیاز به عنوان دو گزینه اصلی هدایت الاهلی سخن به میان آورد و نوشت که به احتمال خیلی زیاد یکی از این دو مربی جایگزین برانکو خواهد شد.   الاهلی در فصل نقل و انتقالات تابستانی هزینه زیادی صرف جذب بازیکن کرد و چند روز پیش بود که سه بازیکن گران قیمت دیگر جذب کرد اما شروع ناامید کننده این تیم در لیگ عربستان و البته ترکیب‌های عجیبی که برانکو انتخاب می کرد باعث شد تا سرانجام اعتراض هواداران این تیم جواب دهد و برانکو از کار برکنار شود.   منبع: ایسنا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از شکست ۴ بر یک تیم فوتبال تراکتور برابر ذوب آهن و به درخواست «پاکو خمز» قرارداد این مربی با باشگاه تراکتور فسخ شد و تا به امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت، هنوز تکلیف هدایت تراکتوری‌ها مشخص نشده و محمد نصرتی به عنوان مربی موقت هدایت سرخ‌پوشان تبریزی را عهده دار است.

در همین خصوص باشگاه تراکتور در رسانه خود اعلام کرد: مذاکرات باشگاه تراکتور برای معرفی سرمربی جدید تیم با چند گزینه پُرافتخار در حال پیگیری و رفع برخی موانع موجود بوده و اسامی مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، جز گزینه‌های مدنظر باشگاه نیستند.

کد خبر 6085179

دیگر خبرها

  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟