Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@11:24:09 GMT

واژگونی پراید در محور سرابله-ایلام یک کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۹۹۸۱

واژگونی پراید در محور سرابله-ایلام یک کشته برجا گذاشت

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شب گذشته در پی وقوع یک فقره تصادف واژگونی پراید به علت تخطی از سرعت  مطمئنه در محور جاده قدیم سرابله به ایلام متاسفانه یک نفر کشته شد.

وی افزود: همچنین عصر دیروز در پی وقوع یک فقره تصادف  در محور قلندر به علت تجاوز به چپ پراید نسبت به کامیون ولوو متاسفانه یک نفر کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ همتی زاده تصریح کرد: با توجه به حجم تردد بالای وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی ناشی از موج برگشت سفرهای تابستانی،رانندگان  با رعایت قوانین و راهنمایی و رانندگی در طول محورها به منظور پیشگیری تصادفات رانندگی کنند.

کد خبر 4718364

منبع: مهر

کلیدواژه: حوادث پلیس راه ایلام ایلام ماه محرم قزوین بوشهر مراسم عزاداری شیراز عاشورا ایلام اربعین حسینی شهرکرد خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش آوار در مرغداری جاده ساوه - بوئین زهرا یک کشته برجا گذاشت

علیرضا شهرجردی گفت: این حادثه حدود ساعت ۱۶ گزارش شد و عوامل امدادی بلافاصله به محل اعزام شد.

وی بیان کرد: در این حادثه دیوار حائل بین ۲ سوله نگهداری خوراک دام (ذرت و سویا مجتمع مرغ زرند) به دلیل انباشت بار بیش از اندازه ظرفیت سوله تخریب و روی یکی از کارگران مجتمع (از اتباع افغان و حدود ۲۰ساله) آوار شد که متاسفانه منجر به فوت او در صحنه حادثه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: جنازه این فرد با استفاده از ست هیدرولیک از میان آوار بیرون کشیده شد و پس از تایید فوت توسط عوامل اورژانس، تحویل نیروی انتظامی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • ۲ کشته و ۳ زخمی در حوادث رانندگی کرمانشاه
  • تصادف در محور پاتاوه-دهدشت یک کشته و دومصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف در محور ساحلی گناوه ۲ کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت
  • ریزش آوار در مرغداری جاده ساوه - بوئین زهرا یک کشته برجا گذاشت
  •  تصادف در بوشهر یک فوتی و ۵ مصدوم برجا گذاشت 
  • دستگیری ۱۲ سارق با کشف ۱۶ فقره سرقت در کهنوج  
  • ۷۲ فقره تصادف در تعطیلات عید فطر در خراسان جنوبی ثبت شد