Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@05:57:05 GMT

۲۶۲ هزار نخ سیگار قاچاق در کرمانشاه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۰۲۷۰

سرهنگ «محمدرضا امیری» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دنبال اطلاع کاراگاهان از فعالیت قاچاقچیان و اینکه قصد ورود یک محموله سیگار قاچاق به شهر کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: تیمی از اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی موفق به ردیابی مسیر تردد خودروی حامل کالای قاچاق در محور کرمانشاه - میانراهان شده و توانستند آن را متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ امیری تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی که یک دستگاه سمند بود ۲۶۲ هزار نخ سیگار قاچاق که طق نظر کارشناسان ارزش آن به یک میلیارد ریال می رسید، کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان همچنین از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
وی در پایان، مبارزه با پدیده قاچاق را یکی از مهمترین برنامه های پلیس آگاهی برشمرد و گفت: با قاچاقچیان بدون هیچ گذشتی برخوردهای قانونی صورت می‌گیرد.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای قاچاق کرمانشاه پلیس سیگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخانه و ۹۸ هزار قلم انواع لوازم یدکی قاچاق کشف شد و ۸۹ نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، مهدی محمدی با اشاره به موضوع مبارزه با قاچاقچیان سازمان یافته کالا و ارز به‌عنوان یکی از اولویت‌های مهم دادستانی شهرستان شهریار بیان کرد: در جهت حمایت از تولید و معیشت شهروندان طی شش ماه گذشته این دادستانی اقدام به کشف انواع کالاهای قاچاق و احتکار شده، کرده است.

وی افزود: طی شش ماه گذشته بیش از 5.1 میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، 25 تن مواد خوراکی، 29 هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخانه، 98 هزار قلم انواع لوازم یدکی در مجموع به ارزش 905 میلیارد ریال کشف شد.

شهادت یک مأمور ‌در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر ‌

دادستان شهریار تصریح کرد: 89 نفر از قاچاقچیان که در زمینه قاچاق کالا در سطح شهرستان شهریار به فعالیت مجرمانه اقدام می‌کردند، شناسایی و تحویل مرجع قانونی شدند.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف نیسان حامل چوب قاچاق در محور تالش
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • کشف بیش از ۶۰ تن اموال قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 
  • کشف ۶ هزار و ۸۴۰ نخ سیگار قاچاق در ساری
  • هشدار پلیس آگاهی برای پیشگیری از کلاهبرداری
  • انهدام ۲ کارگاه تولید لوازم پزشکی فاقد استاندارد در ساری
  • دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
  • کشف ۶۴ تن اموال قاچاق از انبار در جنوب تهران
  • دستگیری ۱۲ سارق با کشف ۱۶ فقره سرقت در کهنوج