Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری رویترز از قول مقام‌های طالبان گزارش کرد، این گروه تیمی به روسیه اعزام کرده و قصد دارد به چین، ایران و آسیای مرکزی هم برود تا برای بیرون کردن نیروهای آمریکایی از افغانستان حمایت جلب کند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رویترز از قول یکی از رهبران ارشد طالبان که خواست نامش فاش نشود، گزار کرد، طالبان می‌خواهند رهبران منطقه‌ای را درباره شکست مذاکرات و تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا درباره اینکه روند مذاکرات پیش از معاهده صلح تعلیق شد، آگاه نگهدارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، این سفرهای برنامه‌ریزی شده از سوی طالبان با هدف از سرگیری گفت‌وگوها با آمریکا نیست.

گفت‌وگوها بین طالبان و ترامپ متوقف شده است. پس از آنکه رئیس جمهوری آمریکا لغو نشست‌های محرمانه در کمپ دیوید با طالبان با هدف کاهش نیروهای آمریکایی در افغانستان را اعلام کرد زلمای خلیلزاد، فرستاده ویژه آمریکا در امور افغانستان به کشورش فراخوانده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا مذاکرات طالبان و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۱۵ نوع بذر از ازبکستان به افغانستان

وزارت کشاورزی، آبیاری و دامداری طالبان اعلام کرد: ازبکستان بذر انواع مختلف سبزیجات، غلات و نباتات صنعتی را به افغانستان ارسال کرده است.

این وزارت افزود: این مقدار بذر در جریان سفر هیئت ازبکستان به افغانستان وعده داده شده بود و از سوی مسئولان وزارت کشاورزی در ولایت بلخ تحویل گرفته شده است.

گفتنی است تجارت افغانستان و ازبکستان پس از روی کار آمدن مجدد طالبان افزایش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ارسال ۱۵ نوع بذر از ازبکستان به افغانستان
  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • یک دستیار نزدیک رهبر طالبان افغانستان در پاکستان کشته شد + عکس
  • مداخله آمریکا در خاورمیانه؛ دغدغه جدید رأی دهندگان آمریکایی برای انتخابات ۲۰۲۴
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • روزنامه آمریکایی: وزیر دفاع آمریکا به چین می‌رود
  • طالبان گزارش افغانستان اینترنشنال را تکذیب کرد
  • اخراج ۲۷۷ نفر از پناهجویان افغانستانی از پاکستان
  • گزارش افغانستان اینترنشنال باز هم جعلی درآمد
  • اخراج ۲۷۷ نفر با آغاز مرحله دوم اخراج پناهجویان از پاکستان