Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@18:18:03 GMT

۷۰ روحانی مستقر در روستاهای زنجان فعالیت تبلیغی می کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۰۳۲۶

۷۰ روحانی مستقر در روستاهای زنجان فعالیت تبلیغی می کنند

حجت الاسلام سعید احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر به حضور روحانیون مستقر در روستاهای استان زنجان اشاره کرد و افزود: بیش از ۷۰ نفر روحانی در قالب مبلغ مستقر به صورت تمام وقت و پاره‌وقت در روستاهای استان زنجان فعالیت تبلیغی و دینی دارند.

وی اظهار کرد: روحانیون مستقر فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی دارند و خوشبختانه مردم در روستاها استقبال خوبی از برنامه ها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه فعالیت مبلغین مستقر در بحث تقویت احکام دینی و کاهش آسیب های اجتماعی در استان زنجان بسیار مطلوب است، گفت: اقامه نماز در مسجد محل استقرار، اقامه نماز در مراکز آموزشی، ارائه مشاوره در مراکز آموزشی از برنامه‌های روحانیون مستقر است.

احمدی تاکید کرد: روحانیون مستقر باقدرت بیان و نفوذ خود در بین مردم می‌توانند در روستاها درحوزه تبلیغی خود بسیار مؤثر واقع شوند. 

وی گفت: تعظیم شعائر دینی، تربیت در خانواده، آموزش معارف دینی، نظارت بر تشکل‌های دینی از دیگر فعالیت‌هایی است که توسط مبلغین در روستاها انجام می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: روحانیون مستقر در زمینه ارتقای فرهنگ دینی فعالیت های گسترده و هدفمند را در روستاها انجام می دهند و برای توسعه فرهنگی روستاها تلاش می کنند.

احمدی تصریح کرد: در راستای تحقق اهداف سازمان تبلیغات اسلامی و چشم‌انداز سازمان نیاز به روحانی مستقر داریم تا بتوانیم مطالبات مردم را در بخش‌های مختلف پاسخ‌گو باشیم. 

کد خبر 4718355

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید احمدی سازمان تبلیغات اسلامی علما و روحانیون ماه محرم قزوین بوشهر مراسم عزاداری شیراز عاشورا ایلام اربعین حسینی شهرکرد خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه سفر حج بسیار سنگین است / مشکلات حج با تدبیر رفع شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله مکارم شیرازی در دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت، مشکلات حج را زیاد ولی قابل حل دانست و گفت: حج سفر بسیار پربرکتی است، اما متاسفانه سال به سال مشکل‌تر می‌شود، که لازم است با تدبیر مشکلات را برطرف کرد.

معظم له یکی از مشکلات را طولانی شدن سفر حج عنوان کرد و افزود: طولانی شدن سفر حج تا چهل روز و یا بیشتر باعث بروز مشکلاتی می‌شود که باید به آن توجه کرد.

وی با تأکید بر کاهش هزینه‌های حج، اظهار کرد: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مسأله باعث شده کسانی که سالیان طولانی در نوبت بوده اند، اکنون به علت گرانی متأسفانه از استطاعت خارج شده و نتوانند به حج مشرف شوند.

آیت الله مکارم شیرازی فلسفه حضور بعثه‌های مراجع عظام تقلید در حج را خدمت رسانی به حجاج دانسته و تصریح کرد: چنانچه بعثه‌های مراجع نباشند، حاجیان در مناسک حج دچار مشکل می‌شوند، لذا شایسته است زمینۀ حضور آنان تسهیل شود.

وی با تأکید بر انتخاب روحانیون آموزش دیده برای کاروان ها، بیان کرد: روحانیون کاروان‌ها وظیفه راهنمایی و آموزش معارف و مناسک حج را بر عهده دارند و باید برای این امر توانا باشند و حجاج را به درستی راهنمایی کنند.

در ابتدای این دیدار نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای حج ۱۴۰۳ ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • روحانی جهادی خوی درگذشت
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین است / مشکلات حج با تدبیر رفع شود
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت