Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اهواز با بیان این‌که دو تقاطع غیرهمسطح ‌بزرگ در میدان دانشگاه و میدان جمهوری با قرارگاه خاتم‌الانبیا امضا شده، گفت: روند تجهیز کارگاه و احداث مجموعه ورزشی چند منظوره برای خانواده شهرداری اهواز به مبلغ دو هزار میلیارد ریال امضا شده است. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مراسم کلنگ‌زنی پروژه تقاطع غیرهمسطح 18 متری کیان‌آباد-مهرشهر باحضور نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، استاندار استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طول مسیر اصلی 390 متر با عرض 18 متر و خاکبرداری 37.263 متر مکعب اجرایی می‌شود که آن 4 هزار و 800 متر مکعب خاکریزی انجام خواهد شد. میزان آرماتورگذاری 2 هزار و 824 مکعب با شمع‌گذاری به تعداد 320 عدد است.

همچنین میزان شمع‌گذاری پیش ساخته نیز به تعداد 215 عدد با دیوار مسلح 152 متر طول، 246 متر طول جدول‌گذاری و 33 هزار و 254 کیلوگرم گاردیل نیز گذاشته می‌شود اما زیربنای این پروژه 4 هزار و 283 متر مکعب است.

پروژه تقاطع غیرهمسطح 18 متری کیان‌آباد-مهرشهر با 4 هزار و 787 متر مکعب بتن‌ریزی و مبلغ اولیه 185.600.000.000 ریال بنا است که در مدت قرارداد 18 ماه توسط پیمانکار به اتمام برسد.

در این مراسم، موسی شاعری شهردار اهواز اظهار داشت: اولین پروژه تقاطع غیرهمسطح است که در این دوره از شورای شهر اهواز کلنگ آن زده می‌شود و تأسیس بسزایی در کاهش بار ترافیکی کیان‌آباد و خیابان پهلوان خواهد داشت و سبب ایجاد ارزش افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: 18 ماه مدت اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح 18 متری کیان‌آباد-مهرشهر با پیمانکار دیده شده اما توافق شده که کار به صورت دو تا سه شیف در شبانه روز انجام شود‌ تا در نهایت طی 9‌ ماه به اتمام برسد.

شهردار اهواز با بیان این‌که دو تقاطع غیرهمسطح ‌بزرگ در میدان دانشگاه و میدان جمهوری با قرارگاه خاتم الانبیا امضا شده، ادامه داد: روند تجهیز کارگاه و احداث مجموعه ورزشی چند منظوره برای خانواده شهرداری اهواز انجام شده که مبلغ این پروژه‌ها دو هزار میلیارد ریال است.

ارومیه| پروژه غیرهمسطح آذربایجان دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسدآغاز پروژه غیرهمسطح امینی بیات قم نیاز به تملک 80 درصدی پلاک‌های مجاور داردانتقاد عضو شورای شهر به عدم تعیین تکلیف پروژه غیرهمسطح آزادی و استاد معین

وی عنوان کرد: در روز سه‌شنبه هفته آینده موافقت‌نامه اجرایی با استانداری خوزستان و تعریف 280‌ میلیارد‌ تومان برای پروژه عمرانی به امضاء می‌رسد که براین اساس نصف آن را استانداری خوزستان و نصف مابقی را شهرداری اهواز پرداخت می‌کند.

شاعری با بیان این‌که 80‌ میلیارد تومان به شهرداری اهواز برای تکمیل پروژه‌های عمرانی به دستور استاندار خوزستان اختصاص گرفته شد، افزود: موافقت انتشار 500 میلیارد تومان‌ اوراق اجاره دریافت شده که سبب تحول بزرگ و چشم‌گیر‌ در تسعه اهواز می‌شود.

شهردار اهواز تأکید کرد: با حمایت شورا و نگاه ویژه استاندار خوزستان امیدواریم که پروژه قطار شهری اهواز از این بن‌بست خارج شود و همچنان امیدواریم که می‌توان یک تونل و یک خط را در این دوره از شورای شهر اهواز به بهره‌برداری رساند اما نیازمند عزم جدی هستیم.

همچنین عبدالزهرا سنواتی رئیس شورای شهر اهواز اظهار داشت: در صورت مشاهده عزمی در مسئولان استانی و شهرستانی، شورای شهر اهواز نیز در خدمت پیش قدم خواهد شد و هر آنچه نیاز شهر است مصوب می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح 18 متری کیان‌آباد-مهرشهر می‌تواند رینگ شهر اهواز از سمت شرق و غرب کارون را باز کند و مابقی گره‌ها را می‌توان با همت همگانی در سطح اهواز باز کرد.

رئیس شورای شهر اهواز عنوان کرد: به نمایندگی از اعضای شورای شهر از مسئولان که همگام با مسئولان شهرداری و شورای شهر عزم خود را جزم کرده‌اند قدردان هستیم.

به گزارش تسنیم مراسم کلنگ‌زنی پروژه تقاطع غیرهمسطح 18 متری کیان‌آباد-مهرشهر باحضور آیات موسوی جزایری و حیدری نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

انتهای پیام/

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی مسیر خودرویی رزمندگان گفت: در سال گذشته بیش از ۶۶ هزار مترمربع پیاده‌رو در سطح شهر اهواز احداث شد.

مهدی مرادحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: نوسازی و بهسازی معابر اهواز از جمله مواردی است که همواره مورد مطالبه شهروندان بود و در سال گذشته در کنار آسفالت معابر برای ایجاد معبری مناسب جهت تردد شهروندان احداث پیاده‌رو در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده عملیات احداث پیاده‌رو محلات اهواز از جمله، خیابان مدنی امانیه، بلوار ارتش کیانشهر، پارک ۴۲ هکتاری، کوی فرهنگیان، اطراف بازارچه کاج، بلوار معلم، پارک محله‌ای بهاران، خیابان انقلاب جنب پزشک قانونی با هدف خدمات‌رسانی هر چه بیشتر و بهتر به شهروندان با رویکرد ایمن‌سازی، مناسب‌سازی و زیباسازی معابر پیاده‌رو در جهت تسهیل در تردد و رفاه حال شهروندان انجام شد که در مجموع ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو احداث شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز ادامه داد: عملیات خاک‌ریزی، جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت لایه اول مسیر خودروی ۴۰ متری رزمندگان اجرا شد و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مرادحسینی اضافه کرد: در حال حاضر خاک نباتی آیلند وسط و پیاده‌رو سازی در حال انجام است که پس از اتمام این عملیات و آسفالت لایه دوم جهت استفاده شهروندان به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 739702

دیگر خبرها

  • صالحی: پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز اولویت دولت در خوزستان است
  • دوربرگردان ایمن در تقاطع اورکت حاجی محور بندرترکمن به آق قلا احداث می شود 
  • علت تعطیلی درمانگاه خاتم الانبیا چیست؟ فرماندار مهاباد: ممانعتی برای فعالیت نیست
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • قرارگاه آب‌رسانی هرسین کرمانشاه برگزار شد
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه
  • ۱۴۲ عمل جراحی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان انجام شد