Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان با اشاره به عقب‌ماندگی کلانشهر اهواز در زمینه خدمات‌رسانی و اجرای پروژه‌هایی نظیر تقاطع‌های غیرهمسطح، پروژه‌های ترافیکی، عمرانی و آبادانی، ادامه داد: متهم اصلی این عقب‌ماندگی خودمان هستیم. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا شریعتی در مراسم کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح 18 متری کیان آباد-مهرشهر اهواز اظهار داشت: این پروژه از سوی شهرداری و شورای شهر اهواز در زمان مشخص و زمان‌بندی شده به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که مسائل ترافیکی و تسهیل در حمل و نقل از کارکردهای موجود در کلان‌شهرها و بر دوش مدیران امور شهری و شوراهای شهر است، بیان کرد: تحقق این مسأله از طریق فراهم‌سازی تجهیزات حمل و نقل عمومی همچون قطار شهری، اتوبوس و احداث شاهراه‌ها و اتصال‌های گوناگون باهدف توزیع بار ترافیکی در سایر نقاط امکان‌پذیر است.

استاندار خوزستان تقاطع غیرهمسطح 18 متری کیان آباد-مهرشهر اهواز را از جمله اقدامات برای تسهیل و توزیع بار ترافیکی برشمرد و گفت: اجرای این پروژه سبب افزایش ارزش افزوده منطقه و عدم تمرکز بار ترافیکی در یک منطقه خاص می‌شود.

وی به آغاز پروژه احداث زیرگذر زردشت و جانبازان و ارتباط آن با پل نهم اشاره و ادامه داد: شاهد تسریع در روند احداثی این زیرگذر هستیم البته بخشی از پروژه پل نهم به اتمام رسیده و تنها تملک آنها باقیمانده است.

شریعتی با اشاره به در دستور کار بودن پایان پروژه‌های رینگ غربی و شرقی به عبارتی از میدان دانشگاه و میدان جمهوری باهدف تسهیل مسیر اتصال غرب به شرق، اظهار داشت: از طریق هماهنگی‌های انجام شده با قرارگاه خاتم الانبیاء بنا است که روند اجرایی این پروژه تسریع داده شود.

استاندار خوزستان با تقدیر از هماهنگی شورای شهر و شهردار اهواز، عنوان کرد: باید از این تعامل و همدلی بین شورا و شهردار تجلیل و تقدیر کرد چراکه از این طریق می‌توان توسعه، پیشرفت، بهبود شرایط و آبادانی شهر را رقم زد.

بهره‌برداری از 4 پروژه ترافیکی تهران تا پایان امسال70 پروژه عمرانی مرتبط با اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی به اتمام رسید620 پروژه عمرانی کنگره ملی شهدای استان مرکزی توسط بسیج سازندگی اجرایی می‌شود

وی با بیان این‌که ایجاد ندای اختلاف سبب توقف در کارها و زمین‌گیر شدن سیستم می‌شود، خاطرنشان کرد: ارتقای هماهنگی و همدلی بین اقدامات می‌تواند منشأ اثرگذاری بالا و خدمات‌دهی شود.

شریعتی با اشاره به عقب‌ماندگی کلانشهر اهواز در زمینه خدمات‌رسانی و اجرای پروژه‌هایی نظیر تقاطع‌های غیرهمسطح، پروژه‌های ترافیکی، عمرانی و آبادانی، ادامه داد: متهم اصلی این عقب‌ماندگی خودمان هستیم و مقصر توسعه نیافتگی در حوزه خدمات شهری اهواز، تهرانی‌ها یا تبریزی‌ها نیستند بلکه خود ما اهوازی‌ها و خوزستانی‌ها هستند.

استاندار خوزستان با بیان این‌که چگونگی فعالیت گروهی را یاد نگرفته و باهم اختلاف و دعوا داریم، اظهار داشت: دیگر شهرها در کنار یکدیگر هستند و اقدامات را باهم پیش می‌برنند اما اگر در جهت توسعه و آبادانی شهر خود گام برداریم بدون شک موفق خواهیم بود و می‌توان عقب‌ماندگی ایجاد شده را برطرف کرد.

انتهای پیام/

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز گغت: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی مردمی در حمایت از مقاومت و دفاع مشروع نیرو‌های مسلح و جمعه‌های خشم در روز جمعه ۳۱ فروردین در اهواز محدودیت‌های ترافیکی درجهت جلوگیری از اختلال آمد و شد در مسیر راهپیمایی اعمال می‌شود. 

سرهنگ سعید حسنوند افزود: این  محدودیت‌های ترافیکی در مسیر بلوار آیت الله بهبهانی حدفاصل تقاطع کیکاوس تا سه راه سلمان فارسی، رفت و برگشت و تمامی دسترسی‌های منتهی به بلوار آیت الله بهبهانی شامل خیابان‌های کافی، مهربند، مجاهدین، کیوان و وکیلی از نبش خیابان کمپانی (پیروزی) و خیابان‌های جعفری، شمشیری، صدرالسادات از نبش خیابان حق بین و خیابان‌های امام، کیوان، آیت الله غفاری و هادی زاده از نبش خیابان گندمی اعمال خواهد شد. 

وی ادامه داد: رانندگان می‌توانند از خیابان‌های کمپانی  و حق بین و گندمی در جهت شمالی و جنوبی و خیابان ۱۰و زند و رستگاری در جهت شرقی و غربی به عنوان مسیر‌های جایگزین استفاده نمایند. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز گفت: هر گونه توقف و پارک خودرو در محل‌های دارای محدودیت ترافیکی ممنوع بوده است و در صورت مشاهده  خودرو‌ها به پارکینگ منتقل خواهند شد.

سرهنگ حسنوند افزود:ضمن تشکر از شهروندان و رانندگان درخواست می‌شود همکاری لازم با ماموران پلیس راهور داشته باشند و به توصیه‌های پلیس توجه نمایند.

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی
  • محدودیت ترافیکی جدید روز ارتش در اهواز اعلام شد
  • مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در خوزستان
  • راهبرد کارگروه امور زیر بنایی تسهیل ظرفیت های مردمی در بخش مسکن خوزستان است
  • اجرای طرح های اصلاح هندسی در ورودی های کمربندی شیراز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اهواز