Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@09:00:08 GMT

اربعین ۹۸ با شکوه است

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۰۵۵۲

اربعین ۹۸ با شکوه است

به گزارش برنا از ایلام  احمد کرمی در نشست ستاد اربعین استان از رصد روزانه پروژه های اربعین خبر داد و گفت: با نزدیک شدن به اربعین استقبال زوار برای تردد به سمت عتبات عالیات به طرز معناداری افزایش یافته است و این نشان دهنده این مهم است که یک اربعین باشکوه در پیش داریم و بایست تمهیدات لازم را در نیز در نظر داشته باشیم

وی در ادامه گفت: در دهه ی اول محرم امسال قریب ۲۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد داشته است این در حالی است که این میزان در سال ۹۷ حدود ۹۰ هزار نفر بوده است و این رشدی ۱۱۰ درصدی را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه به رشد ۳ برابری آمار خروج زائران ایرانی از مرز مهران اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از ۹۰هزار زائر از مرز عبور کرده اند در حالیکه در سال گذشته این آمار ۲۷ هزار نفر بوده است.

کرمی در ادامه از دستگاه های خدمات رسان و بخش خصوصی خواست در جهت استاندار د سازی و خدمات رفاهی در پارکینگ تلاش داشته باشند اضافه کرد: در این راستا و در جهت ارائه سرویس بهتر به زوار اپلیکیشنی در دست طراحی است که بتواند مسیر تردد زوار، مراکز خدمات رسان، مکان یابی موکب ها و ... برای زوار مشخص کند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش خصوصی رشد محرم برنا اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران

قدرت اله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران پیرامون آخرین وضعیت ساختمان‌های ناایمن اظهار کرد: تعداد ساختمان‌های ناایمن کاهش پیدا کرده است و روند بازرسی‌ها ادامه دارد. تا کنون بیش از ۵۳ هزار ساختمان را بازدید و دسته بندی کرده ایم که موضوع ایمن سازی توسط مالکین انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دومین ایستگاه آتش نشانی بانوان کشور در شرق تهران افتتاح خواهد شد، ادامه داد: به دنبال جذب آتش‌نشان خانم هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: عملیات نوسازی ایستگاه‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جریان دارد و همچنین ادامه خواهد داشت. تا هر زمانی که دستگاه‌ها و بخش‌ها به وظیفه خود عمل نکنند، باید ایستگاه آتش‌نشانی بسازیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه باید موضوع آموزش ایمنی در فضای مجازی فراگیر شود، تصریح کرد: لازم است تا محتوا و صفحه آموزش ایمنی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ایجاد شود.

منبع: شهر

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران
  • شکوه و هیبت فرو ریخته رژیم اسرائیل دیگر باز نمی‌گردد
  • حماس: شکوه و هیبت فرو ریخته رژیم اسرائیل دیگر باز نمی‌گردد
  • شکوه مخمل کوه در گستره زاگرس
  • اقامت ۶۳ میلیون و ۶۴۷ هزار نفر شب و افزایش ۲.۵ درصدی در اقامتگاه‌های رسمی
  • گلایه های مردم از فضای نامناسب ایستگاه راه آهن و تعداد تردد قطارهای حومه ای + عکس
  • گلایه‌های مردم پیشوا از فضای نامناسب ایستگاه راه‌آهن و تعداد تردد قطارهای حومه‌ای
  • حمله موشکی شب گذشته تنها گوشه کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • ادامه اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در سال جاری