Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ امیرعباس جعفری با اشاره به تشکیل سریع شورای مدیریت بحران شهرستان چالدران پس از وقوع زلزله، اضافه کرد: تمهیدات لازم برای جلوگیری از بروز مشکل در روستاهای خسارت دیده انجام شد و هلال‌احمر ضمن استقرار، چادرهایی را در اختیار خانواده‌های خسارت دیده قرار داد.

وی بیان کرد: در این زمین لرزه تلفات یا مصدومیت جانی نداشتیم و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری با قدردانی از تدبیر استاندار آذربایجان غربی در خصوص بیمه همه واحدهای مسکونی موجود در مناطق مرزی، گفت: از ابتدای سال گذشته همه واحدهای مسکونی روستاهای مرزی استان از جمله چالدران مشمول بیمه است و این امر در رفع نگرانی روستانشینان از حوادث غیرمترقبه و جبران خسارت‌های آن بسیار موثر است.

این زمین لرزه به بزرگی ۴.۴ ریشتر ساعت ۲۰:۰۳ شنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ در حوالی «سیه‌چشمه» از توابع شهرستان چالدران و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

مرکز این زمین لرزه در ۱۹ کیلومتری سیه‌چشمه، ۳۵ کیلومتری زرآباد و ۳۸ کیلومتری آواجیق (هر سه در آذربایجان‌غربی) قرار داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی زلزله زمین مدیریت بحران مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» لرستان را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز یکشنبه زلزله‌ای با شدت ۳.۲ ریشتر «خرم آباد» در استان لرستان را لرزاند.

مطابق برآورد اولیه مؤسسه ژئوفیزیک زمین‌لرزه‌ای با شدت ۳.۲ ریشتر در منطقه «خرم آباد» لرستان به وقوع پیوست.

زمان وقوع این زلزله ساعت ۱۷ و ۴۷ دقیقه و ۲۰ ثانیه امروز یکشنبه اعلام شده است.

عمق وقوع این زمین‌لرزه ۸ کیلومتری از سطح زمین و مرکز این زمین‌لرزه بر اساس گزارش مرکز زلزله‌نگاری کشور به طول و عرض جغرافیایی ۴۸.۲۸۴ و ۳۳.۴۳۲ بوده است.

کد خبر 6084723

دیگر خبرها

  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • بهاباد امروز لرزید
  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله بامدادی این استان جنوبی را لرزاند
  • زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» را لرزاند
  • زلزله ۳.۲ ریشتری در خرم آباد
  • زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» لرستان را لرزاند