Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رئیس هیأت امناء آستان مقدس حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه مجموع نذورات نقدی و فروش احشام حسینیه اعظم زنجان در دهه محرم امسال ۵ میلیارد و 942 میلیون تومان می باشد، گفت: نذورات جمع آوری شده در امورات عمرانی، فرهنگی، تجهیز، خرید و نگهداری تجهیزات مورد نیاز این آستان مقدس استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حسینیه اعظم زنجان، جواد غم پرور مجموع وجوه نذورات نقدی و فروش احشام این حسینیه در دهه محرم سال 1398 را  5 میلیارد و 942 میلیون تومان اعلام کرد و اظهار داشت:

 تعداد گوسفندان زنده اهدا شده توسط مردم به این مکان آستان مقدس را 2 هزار و 708 راس است.

وی با بیان اینکه تعداد گوسفندان اهدا شده به صورت وجه گوسفند نیز یک هزار و 877 راس می باشد، بیان کرد: یک هزار و 208 راس گوسفند و گاو هم در مسیر دسته عزاداری این آستان مقدس ذبح شده است.

رییس هیات امناء آستان مقدس حسینیه اعطم زنجان ضمن آرزوی قبولی نذورات و هدایا از صاحبان نذر در محرم سال‌جاری جمع کل گوسفندان نذری اهدا شده اعم از زنده، ذبح شده و وجوه اهدایی بابت گوسفند به آستان مقدس حسینیه اعظم زنجان  5 هزار و 793 بوده است، افزود: در مجموع کل وجوه هدایا و نذورات نقدی و فروش احشام این حسینیه در دهه محرم سال جاری 5 میلیارد و 942 میلیون تومان است.

غم پرور با بیان اینکه در طول سال برنامه های مختلفی در استان مقدس حسینیه اعظم برگزار می شود، بیان داشت: نذورات جمع‌آوری شده حسینیه اعظم زنجان در امور عمرانی، فرهنگی، برگزاری 

برنامه ها و مراسم مختلف در طول سال، خریداری تجهیزات مورد نیاز و هزینه‌های نگهداری هزینه می‌شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آستان مقدس حسینیه اعظم زنجان هیأت امناء نذورات آستان مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه ۲۶۴.۵ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ در مجموع معادل ۲۶۴.۵ میلیون دلار حواله ارزی عرضه شد که از این میزان ۱۰۷.۵ میلیون دلار آن معامله شد.

به این ترتیب در معاملات امروز سامانه نیما از مجموع ۲۶۴.۵ میلیون دلار حواله ارزی عرضه شده ۱۵۷ میلیون دلار آن به فروش نرسید.

کد خبر 6079120

دیگر خبرها

  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • حسینیه تکیه تاریخی مسجد یری پایین شهر زنجان مرمت می‌شود
  • سالروز تخریب بقیع هیئت کجا برویم؟
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران
  • بازگشایی مجدد راه منطقه سهندآباد به آزاد راه پیامبر اعظم
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • عرضه ۲۶۴.۵ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما
  • میزبانی از زائران ۲۷ کشور در آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر (ع)شهرستان طرقبه شاندیز
  • مترو مشهد مقدس باید پیوست زیارت داشته باشد