Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبادی با اشاره به سالروز شهادت حضرت سیدالساجدین (علیه‌السلام) گفت: کنگره بین‌المللی امام سجاد(علیه‌السلام) برند و نشان و از کارهای فاخر استان هرمزگان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت‌الاسلام والمسلمین«محمد عبادی زاده» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به برخی مسایل و مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم، خواستار توجه بیشتر مسئولین و آسیب شناسی در این زمینه شد و در ادامه ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت سیدالساجدین (ع) خاطرنشان کرد: امام سجاد(علیه‌السلام) ۴۰ سال پس از حادثه غم انگیز عاشورا در چنین روزهایی به شهادت رسید و ما پیروان اهل بیت (ع) باید تلاش کنیم خود را به سیره، روش و سلوک این بزرگواران نزدیک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه در آستانه برگزاری نهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(علی‌السلام) هستیم، تصریح کرد: این کنگره از کارهای فاخر است که برند و نشانی برای استان هرمزگان شده است.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: نهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد (علیه‌السلام) سوم مهر ماه سال جاری مصادف با ۲۵ محرم با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در استان هرمزگان برگزار می شود.

 

 

 

خطیب جمعه بندرعباس از مبلغین دینی خواست تا نسبت به راه اندازی و رونق بخشی به نهضت صحیفه خوانی در سطح مساجد همت گمارند.

 

 

 

دکتر عبادی‌زاده تاکید کرد: کتاب صحیفه سجادیه که فخر تشیع است باید در متن زندگی مردم وارد شود.

 

 

 

وی همچنین به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و با بیان اینکه بیانیه گام دوم حرکتی است که شاخص‌های تمدنی را برای جامعه ما نشان می‌دهد، گفت: نباید به‌سادگی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گذشت زیرا این بیانیه گام دوم نقشه راه جهان اسلام را در آینده ترسیم می‌کند.

 

 

 

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی همه‌جانبه نگر است، بیان کرد: این بیانیه آینده‌نگر است و سرنوشت و آینده کشورمان را ترسیم می‌کند و امید را در جامعه اسلامی زنده می‌کند.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در استان افزود: افزایش اعتمادبه‌نفس در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مورد تأکید واقع‌شده و به سمت‌وسوی فهم تمدن سازی پیش می‌رویم.

 

 

 

امام‌جمعه بندرعباس با بیان اینکه مسئولان باید طبق این نقشه راه پیش روند و با حرکت لاک‌پشتی به‌جایی نمی‌رسیم بلکه باید سرعت را چاشنی کار خود کنند، اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی انتقاد و نقدپذیری را به ما یاد می‌دهد؛ امروز اگر درجایی مردم نقد می‌کنند به دنبال رشد و اصلاح هستند و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه در مسائل اجتماعی نیز جامعه نیاز به انتقاد از خود دارد، بیان کرد: بحث‌های مطرح‌شده در آسیب‌های اجتماعی به‌نوعی انتقاد از خود جامعه است که با همت مردم و مسئولین و چراغ راه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به‌طور حتم برطرف می شود.

 

 

منبع: masajed.farhang.gov.ir

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: عاشورا ماه محرم عاشورای حسینی مسجد تاسوعای حسینی عزاداری محرم خبرگزاری شبستان استان بوشهر نماز ظهر عاشورا نماز جمعه امام سجاد ع هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن میلاد کریم اهل بیت علیه السلام در اروند کنار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) مردم اروندکنار با برگزاری مراسم قرائت دعای توسّل، سخنرانی و مولودی خوانی، اجرای سرود و برپایی سفره‌های کریمانه ولادت این امام بزرگوار را گرامی داشتند و ارادت خود را به اهل بیت علیهم السلام به ویژه به کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام نشان دادند.
حسن بن علی نخستین فرزند امام علی (ع) و فاطمه زهرا (س) و نخستین نوه پیامبر (ص) است.
گفته می‌شود امام حسن مجتبی (ع) ۲ بار همه دارایی‌اش را در راه خدا بخشید و ۳ بار نیمی از اموالش را به نیازمندان داد، به سبب همین بخشندگی‌ها، ایشان را «کریم اهل بیت» خوانده‌اند.

دیگر خبرها

  • مجامع بین‌المللی ماشین بیانیه نویسی هستند!
  • حدیث امام حسن علیه السلام درمورد ماه مبارک رمضان
  • نیازمند انقلاب جدید در حوزه نشر و ارایه آثار فاخر هستیم
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • بیانیه روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در محکومیت جنایات اخیردر بیمارستان شفاء غزه
  • جشن میلاد کریم اهل بیت علیه السلام در اروندکنار
  • جشن میلاد کریم اهل بیت علیه السلام در اروند کنار
  • چرا امام حسن (علیه السلام) را مجتبی و کریم اهل بیت می‌گویند؟
  • حدیث امام حسن (ع) درمورد معنای بزرگواری
  • آیا صلح امام حسن (ع) سازش و تسلیم بوده است؟