Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@22:15:28 GMT

وقف مغازه برای آبادی مسجد در مراغه

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۰۶۸۲

وقف مغازه برای آبادی مسجد در مراغه

حجت‌الاسلام فریدون مطهری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: خیر نیک اندیش «حیدربلوغی» یک باب مغازه را برای تامین هزینه‌های مسجد تاریخی قاضی مراغه وقف کرده است.
وی با بیان اینکه ارزش این موقوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: این خیر در طول سال و در چندین نوبت به ایتام، خانواده‌های نیازمند، سالمندان و خانواده‌های زندانیان کمک نقدی و غیرنقدی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری دو مورد موقوفه دیگر در این شهرستان شامل یک قطعه باغ و یک باب منزل برای امور خیریه ثبت شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنای آذربایجان شرقی خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی اوقاف و امور خیریه مراغه وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند

به گزارش همشهری آنلاین، سوده نجفی رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: در برنامه چهارم، ۲۱حکم در حوزه این معاونت وجود دارد اما بعد از گذشت سه سال از عمر این دوره مدیریت شهری جای سوال است که چه تعداد از این احکام محقق شده است؟

او افزود: احداث ۷سرای محلات در برنامه بود اما چه تعداد تاسیس شده است؟ در حوزه آموزش‌های شهروندی بگوید که چه تعداد از این آموزشها ارائه شده است؟ در مورد قرارگاه جهادی سیدالکریم توضیحاتی ارائه دهید که قرار است چه اقداماتی انجام دهد.

تشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل ونقل شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه مردم از شهرداری تهران توقع دارند که شهری تمیز و آراسته داشته باشند و برای اینکه شهری آراسته و در شأن و متناسب با فرهنگ مان داشته باشیم، لازم است اقداماتی در چارچوب توقعات مردمی شکل گیرد، گفت: سوال من این است که چقدر برای فرهنگ‌سازی شهر متمدن تلاش کردیم؟

علیرضا نادعلی رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه جلسات متعددی با معاونت فرهنگی برگزار شده است، گفت: در مورد استقبال از نوروز زحمات زیادی کشیده بودند، اما در برخی از مناطق، برخی از کارها برای استقبال از نوروز خوب و در برخی مناطق کیفیت نداشت و باید متوازن می شدند و در مورد فعالیت ماه رمضان نیز باید بگویم در بیلبوردهای شهری به مردم گزارش داده می شد و ما هر چه به سمت مناطق و محلات برویم کارها نهادینه می شود و سعی شده به موضوعات جدید با تکنولوژی جدید وارد شوند که باید ادامه داشته باشد تا جاهای خالی پر شود.

جای خالی شادی و تفریح بعد از کرونا

نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه انجام کارهای اجتماعی بعد از کرونا بسیار سخت است و شهرداری تمام تلاش خود را کرد تا با طراحی برنامه‌های خلاقانه مردم را به برگزاری برنامه های جمعی تشویق کند، افزود: برای شادی و تفریح بعد از کرونا نیازمند الگو و طراحی جدید بودیم که این مهم نیز محقق شد و شاهد بودیم که جشنواره شهر رمضان امسال با حضور پرشور مردم رقم خورد.

پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه امسال به همراه خانواده در برنامه بلوار کشاورز و پارک لاله حضور داشتم و از این خلاقیت‌ها وابتکارات تشکر می‌کنم، گفت: اما نیازمند تولیدات خلاقانه و نوآورانه هستیم و در برنامه‌های امسال ابتکاراتی داشتیم و توصیه میکنم که سال دیگر به مسئله معرفی ظرفیت های گردشگری تهران توجه ویژه شود.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا نیز با بیان اینکه رویکرد وظایف ذاتی شهرداری باید تقویت شود، گفت: انتظار ما این بود که در روز زمین پاک بیشتر فعالیت صورت می گرفت و در حوزه آب، هوا و خدمات شهری، اقدامات بیشتری مورد توجه قرار بگیرد.

حجت السلام سید محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورا هم با بیان اینکه ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ درگیر بودند که جای تقدیر دارد، ادامه داد: باید آموزش خانواده را با محوریت مادران مورد توجه قرار دهیم. اگر مادر خانواده درست آموزش ببیند هم می‌تواند فرزند را درست تربیت کند و هم تأثیر ویژه ای بر همسر خود داشته باشد.

مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در حوزه فرهنگسازی انسان متعالی انجام شد، گفت: در سالهای قبل اقدامات دینی با روش‌های نوین و جذاب چندان برگزار نمی‌شد که این اقدام در سال جاری مورد توجه قرار گرفت. باید در بیلبوردها برنامه‌های دیگر نیز معرفی می شد تا مردم از برنامه‌های بیشتری بهره ببرند.

کد خبر 846684 منبع: ایسنا برچسب‌ها حقوق شهروندی شوراى شهر تهران

دیگر خبرها

  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه
  • تحویل اسناد مالکیت حدنگاری ۵ تالاب و بزرگترین موقوفه کشور
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • تجلیل از رئیس دادگاه خلاق بخش سراجو در مراغه
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • ۸۰ درصد از اراضی موقوفه تثبیت و مستند سازی شده است
  • سقز نیازمند افزایش سهمیه مسکن محرومان است