Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@02:30:54 GMT

اخراج، پایان تلخ برانکو در الاهلی

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۰۷۰۸

اخراج، پایان تلخ برانکو در الاهلی

خبرگزاری آریا- دوران سرمربی کروات در الاهلی عربستان خیلی زود به پایان رسید.
به گزارش آریا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی 65 ساله سابق پرسپولیس که در ابتدای تابستان این تیم را به مقصد الاهلی عربستان ترک کرد، تنها پس از سه ماه از این تیم اخراج شد. برانکو ایوانکوویچ که با جنجال‌های فراوان پرسپولیس را ترک کرد، تنها سه ماه در الاهلی عربستان دوام آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تایید ولید سعید، پس از شکست 2-1 الاهلی برابر الوحده در لیگ عربستان، امیر منصور بن مشعل، رییس باشگاه الاهلی شخصا تصمیم به اخراج برانکو از این تیم گرفت. برانکو ماه گذشته پس از حذف الاهلی از لیگ قهرمانان آسیا نیز در آستانه اخراج قرار گرفته بود اما شکست برابر الوحده و قرارگیری در رده هفتم لیگ عربستان، کاسه صبر رییس الاهلی را لبریز کرد.
در یکی از بازی‌های هفته سوم لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم الاهلی که برانکو ایوانکوویچ را به‌عنوان سرمربی روی نیمکت داشت، از ساعت 22:05 شنبه شب در استادیوم ملک عبدالله جده میزبان تیم قعرنشین الوحده بود. الاهلی که بعد از کسب تساوی در هفته اول، در دومین مسابقه برابر الاتفاق به برتری رسیده بود، در دیدار امشب به شکل غیرمنتظره‌ای در بازی خانگی مقابل الوحده شکست خورد تا این اتفاق با واکنش تند هواداران و در ادامه مدیران باشگاه الاهلی همراه شود.
شکست 2 بر یک الاهلی برابر الوحده در هفته سوم لیگ عربستان موجب شد تا تماشاگران این تیم در جریان بازی به سمت برانکو بطری آب پرتاب کنند و در پایان مسابقه نیز شعارهایی علیه او سر داده و در ورزشگاه‌ها و همچنین صفحات مجازی درخواست اخراج او را بدهند. برانکو که بعد از حضور روی نیمکت الاهلی نتوانست این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا موفق کند و با شکست مقابل الهلال از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی باز ماند، امشب در لیگ حرفه‌ای عربستان هم باخت عجیبی برابر الوحده تجربه کرد تا این نتیجه با برکناری سرمربی کروات همراه شود. در حالی که برانکو برای نشست خبری پس از بازی با الوحده به سالن کنفرانس رفته بود، تلویزیون KAS SPORT در خبری فوری اعلام کرد مدیر باشگاه الاهلی دستور به اخراج برانکو ایوانکوویچ از سرمربیگری این تیم داده است.
الاهلی در حالی برابر الوحده شکست خورد که در نیمه اول 2 گل از این تیم دریافت کرد ولی در نیمه دوم سراسر حمله شد و در دقیقه 65 یک پنالتی به دست آورد ولی عمر السومه آن را به بیرون زد؛ البته این مهاجم سوری در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کرد ولی پنالتی‌ای که او هدر داد، در باخت تیمش و حتی برکناری برانکو بی‌تاثیر نبود.
برانکو ایوانکوویچ بعد از جدایی از پرسپولیس و پیوستن به الاهلی عربستان، در نخستین بازی رسمی که هدایت این تیم را برعهده داشت، در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 4 بر 2 مغلوب الهلال شد تا با وجود برتری یک بر صفر در بازی برگشت، نتواند تیمش را به دور یک چهارم نهایی برساند. ایوانکوویچ که چهار سال قبل شرایط نسبتا مشابهی را در پرسپولیس تجربه کرده بود و در شروع کارش نتوانست نتایج خوبی بگیرد ولی با حمایت هواداران به کارش ادامه داد و به موفقیت رسید، پس از کنار رفتن الاهلی از آسیا، امیدوار بود در لیگ حرفه‌ای عربستان نتایج خوبی بگیرد تا سعودی‌های کم‌طاقت را آرام کند ولی او پس از پایان هفته سوم و باخت برابر الوحده به شکل غیر منتظره‌ای از سمت خود برکنار شد.
برانکو در حالی پس از تنها پنج بازی رسمی روی نیمکت الاهلی با دستور اخراج امیر منصور بن مشعل، رئیس این باشگاه مواجه شد؛ کسی که در زمان مذاکرات و رفتن از پرسپولیس به این تیم سعودی، برخورد صمیمانه‌ای با او داشت ولی اکنون با خشم و کم‌طاقتی این مدیر روبه‌رو شد. برانکو که در زمان حضور در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار برابر الوحده از خبر برکناری‌اش از سرمربیگری الاهلی بی‌خبر بوده، عنوان کرده: «هواداران الاهلی مانند هر تماشاگر فوتبالی در جهان به دنبال نتیجه هستند ولی به آنها می‌گویم که موفقیت یک شبه به دست نمی‌آید؛ ما در مسیرمان شکست هم می‌خوریم، اما سعی می‌کنیم تا جایی که امکان دارد هوادارانمان را خوشحال کنیم!» برانکو پس از دریافت خبر اخراجش هم اظهار کرده: «از همه هواداران و مدیران باشگاه الاهلی عذرخواهی می‌کنم؛ از همه بخاطر حمایت‌هایشان در این مدت تشکر می‌کنم.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اخراج پایان تلخ برانکو الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود

مدیران باشگاه منچستریونایتد قصد دارند در پایان فصل جاری مسیر خود را از سرمربی هلندی‌شان جدا کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جایگاه اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد با توجه به عملکرد پرفراز و نشیب این تیم در فصل جاری متزلزل به نظر می‌رسد. نشریه انگلیسی «سان» با انتشار گزارشی مدعی شد؛ تن‌هاخ در آستانه اخراج از سمت سرمربیگری منچستریونایتد در پایان فصل جاری است.

طبق این گزارش؛ حتی در صورت قهرمانی شیاطین سرخ در رقابت‌های جام حذفی انگلیس، خیلی بعید است که این مربی هلندی بتواند جایگاهش در این تیم را حفظ کند.

پیشتر نشریه «کیکر» آلمان با انتشار خبری مدعی شده بود؛ سِرجیم رتکلیف رئیس گروه INEOS (گروهی که اخیراً 25 درصد سهام باشگاه من‌یونایتد را خرید و بر بخش ورزشی آن کنترل پیدا کرد) با توماس توخل تماس گرفته و احتمال حضور او روی نیمکت منچستریونایتد برای فصل آینده در صورت اخراج تن‌هاخ را جویا شده است. این مربی آلمانی در پایان فصل جاری با توافقی دوجانبه که اخیراً حاصل شد، از سمت سرمربیگری بایرن کنار‌ه‌گیری خواهد کرد.

تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد

منچستریونایتد که یکشنبه شب در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس پس از تساوی 3-3 مقابل کاونتری در جدالی 120 دقیقه‌ای، در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسید و حریف منچسترسیتی در فینال این رقابت‌ها شد، در لیگ برتر انگلیس وضعیت چندان خوبی ندارد و در حال حاضر با 50 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد و به نظر شانسی برای کسب سهمیه حضور در یکی از رقابت‌های اروپایی فصل آینده را ندارد.

تن‌هاخ 54 ساله تابستان 2022 بود که هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت و در همان فصل اول این تیم را به قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس رساند و تا فینال جام حذفی انگلیس هم پیشروی کردند. او تا پایان ماه ژوئن 2025 با این باشگاه انگلیسی قرارداد دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس