Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تحلیل گر مسائل بین الملل در فضای مجازی نوشت: سعودی می‌خواست آمریکا را به جنگ با ایران بکشاند حالا باید به ایران التماس کند دایره جنگ را کنترل کند! تاریخ انتشار: 09:51 - 24 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۶۲۷

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، مهدی محمدی، تحلیل گر مسائل بین الملل در فضای مجازی پستی به این شرح را منتشر کرد:

مسئله اصلی سه چیز است:
اول بیشترین هزینه کمپین فشار حداکثری آمریکا به مقاومت را سعودی می‌پردازد، چون بیشترین کارسازی را برای آن کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دوم آمریکا سعودی را خارج از دایره تعهد حفاظتی خود قرار داده یا به عبارتی در باتلاق رها کرده است.
سوم سعودی می‌خواست آمریکا را به جنگ با ایران بکشاند حالا باید به ایران التماس کند دایره جنگ را کنترل کند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 


انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدی محمدی تحلیل گر سعودی حفاظتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در بوشهر

رئیس پلیس استان بوشهر از پاکسازی یا مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی مروج ابتذال و هنجارشکن غیراخلاقی در راستای اجرایی شدن طرح نور توسط پلیس فتا استان بوشهر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار حیدر سوسنی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اجرایی شدن طرح نور و مقابله با هنجارشکن اظهار داشت: در یک هفته اخیر همزمان با اجرایی کردن طرح نور و با هدف سالم‌سازی فضای مجازی ، در پایش شبانه‌روزی افسران سایبری پلیس فتا استان، بیش از 84 تارنمای حاوی محتویات مجرمانه غیراخلاقی و مبتذل مسدود شد.

وی با بیان اینکه تارنمای یادشده دنبال کننده بالایی داشت، گفت: پس از استخراج محتوای این صفحات اینستاگرامی، برحسب کیفیت جرائم ارتکابی با هماهنگی قضایی، اقدام متناسب قانونی در این خصوص انجام شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از حذف تمامی محتواهای مجرمانه هنجارشکن این صفحات اینستاگرامی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا تعدادی از ادمین این صفحات که در یکسال اخیر توسط پلیس به آنها برای رعایت قانون و حفظ هنجارهای اخلاقی جامعه تذکر داده شده ولی عملکرد مجرمانه آنها در فضای مجازی همچنان استمرار داشت، ضمن مسدودسازی این صفحات اینستاگرامی، برای برخورد و تصمیم‌گیری قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سوسنی با تأکید بر احترام به مطالبات و دغدغه‌های مردم به‌خصوص خانواده‌ها در سالم‌سازی فضای مجازی برای حضور فرزندانشان در این حوزه بیان کرد: شناسایی و برخورد قانونی بازدارنده با شبکه‌های سازمان یافته و مجرمان که به‌صورت هدفمند اقدام به اعمال هنجارشکنانه یا انتشار محتواهای مبتذل در فضای مجازی می‌کنند در  اولویت مأموریت پلیس فتا با همکاری مراجع قضایی استان قرار دارد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • دینِ انسانیت در حال فراگیر شدن است
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در بوشهر
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟
  • سکانسی از سریال پایتخت که سوژه فضای مجازی شد + عکس