Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@13:41:22 GMT

ادعای عجیب درباره مقصد بعدی برانکو

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۱۱۷۷

برانکو ایوانکوویچ بعد از روزهای درخشانی که با پرسپولیس پشت سر گذاشت راهی الاهلی عربستان شد. این مربی کروات تا سال 2021 با الاهلی قرارداد امضا کرد اما جالب اینکه بعد از تنها 5 بازی و 88 روز از هدایت تیم عربستانی اخراج شد تا بدترین کارنامه دوران مربیگری خود را به ثبت برساند.

اخبار ورزشی- واکنش‌ها به اخراج برانکو بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد النمری روزنامه‌نگار سرشناس عربستانی در یکی از این واکنش‌ها دست به افشاگری عجیبی درباره برانکو زد و تاکید کرد که این مربی کروات قبل از دیدار برابر الوحده با یک باشگاه چینی به توافق رسید و راهی لیگ این کشور خواهد شد. 

الاهلی در هفته سوم لیگ عربستان به مصاف الوحده رفت و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد و همین باعث شد تا برانکو از هدایت این تیم اخراج شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس عربستان چین برانکو الاهلی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، جمال بلماضی سرمربی سابق تیم ملی الجزایر پس از جدایی از تیم ملی فوتبال کشورش، از فدراسیون فوتبال این کشور به فیفا شکایت کرد تا بتواند از طریق راه‌های قانونی برای تامین نیازهای مالی خود اقدام کند.
فدراسیون فوتبال الجزایر به‌طور رسمی فسخ قرارداد بلماضی را اعلام نکرد و تنها در گفته‌های مسئولان این فدراسیون، مشخص شد که او قرار نیست با آنها ادامه دهد و ولادیمیر پتکوویچ سوئیسی با تصاحب جایگاه او، به نوعی خیال بلماضی را از این موضوع راحت کرد. 
با این شرایط جمال بلماضی بسیار از وضعیت کنونی خودش و فدراسیون فوتبال این کشور ناراضی است ولی طبق ادعای نمایندگان قضایی او، قرار است با این شکایت، بدهی‌اش را از این فدراسیون بگیرد و این عدد، مربوط به شش ماه کار کردن بدون حقوق برای تیم ملی کشورش است.

دیگر خبرها

  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز
  • حمایت رئیس پورتو از اخراج چهار هم‌تیمی طارمی!
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • حمایت رییس پورتو از اخراج چهار هم‌تیمی طارمی!
  • خبر عجیب؛ مقصد جدید پاکو خمس مشخص شد!
  • مقصد فوری پاکو خمس مشخص شد
  • آرزوی ستاره لیورپول: شام خوردن با اسطوره‌های رئال