Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@14:11:57 GMT

مقصد بعدی برانکو مشخص شد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۱۲۳۴

مقصد بعدی برانکو مشخص شد؟

یک خبرنگار سعودی مدعی شد که سرمربی کروات الاهلی قبل از صدور اخراجش با یک تیم چینی به توافق رسیده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال الاهلی عربستان شب گذشته با هدایت برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس به مصاف الوحده رفت و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. بیشتر بخوانید: واکنش برانکو به اخراج شدنش از الاهلی

پیش از زنگ های خطر برای برانکو به صدا درآمده بود و این بازی برای او سرنوشت ساز بود که در نهایت این بازی را واگذار کرد و باشگاه الاهلی او را از سمتش بعد از دو ماه همکاری برکنار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد النمری، روزنامه نگار مشهور عربستانی در صفحه شخصی اش مدعی شد: برانکو ایوانکوویچ، سرمربی الاهلی پیش از دیدار با الوحده با یک تیم چینی به توافق رسیده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان برانکو ایوانکوویچ سرمربی الاهلی عربستان اخراج فوتبال چین لیگ چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد

سعید تابش‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه در جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال چند گزینه برای هدایت تیم ملی بزرگسالان معرفی شدند، اظهار کرد: ۹ گزینه خارجی و داخلی معرفی شدند و چون در مراحل پایانی لیگ برتر هستیم اسامی گزینه‌ها اعلام نشدند.

وی ادامه داد: اگر گزینه‌های ایرانی معرفی شوند در جریان برگزاری مسابقات مسائلی ایجاد می‌شود که نظم رقابت‌ها دچار اشکال می‌شود. کمیته فنی تصمیم گرفت پس از رسیدن به اجماع کامل، نتیجه جلسات را به اطلاع فدراسیون بسکتبال برساند و فدراسیون هم پس از فینال لیگ برتر نتیجه نهایی را در مورد سرمربی تیم ملی اعلام خواهد کرد. پنج گزینه خارجی و ۴ گزینه داخلی داریم که تا پایان هفته جلسه نهایی کمیته فنی برگزار می‌شود و سرمربی تیم ملی از میان این گزینه‌ها مشخص و نام وی در اختیار فدراسیون قرار می‌گیرد.  

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه هاکان دمیر جایی در میان گزینه‌های هدایت تیم ملی دارد، تصریح کرد: قرارداد دمیر با فدراسیون تمام شده است. بالاخره ممکن است او هم سرمربی تیم ملی باشد و هنوز هم شانس این را دارد. هنوز هیچ چیزی در مورد قطع همکاری با وی منتفی نشده است. پیش از این جلسه‌ای با هاکان دمیر برگزار کردیم و وی توضیحات لازم را در مورد عملکرد خود به کمیته فنی ارائه کرد.

تابش‌نیا خاطرنشان کرد: پس از برگزاری جلسه پایانی کمیته فنی در خصوص سرمربی تیم ملی، آرای جمع شده در اختیار فدراسیون قرار می‌گیرد، سپس رئیس فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه به نتیجه نهایی خواهد رسید و سرمربی تیم ملی مشخص می‌شود.  

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • سن‌پترزبورگ روسیه مقصد بعدی دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • اوجی همراه با رئیس‌جمهوری عازم پاکستان شد/ سریلانکا، مقصد بعدی
  • اطلاعیه مهم تراکتور در مورد سرمربی بعدی
  • یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • جواب محکم سعید عزت‌ به پاس گل قایدی!